zarzadzenie cara rosji

1. Data: 2001-12-03 17:25:18

Temat: zarzadzenie cara rosji
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o podanym nizej zarzadzeniu, czy aby nie powinno sie pojawic w
Polskim prawie ?
pozdrawiam :-)
Arek

2. Data: 2001-12-03 18:16:42

Temat: Re: zarzadzenie cara rosji
Od: Piotr <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ukaz poniższy był jest i będzie zawsze aktualny ;)

3. Data: 2001-12-03 18:43:49

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> wrote in message
> Co sadzicie o podanym nizej zarzadzeniu, czy aby nie powinno sie pojawic w
> Polskim prawie ?
> pozdrawiam :-)
> Arek

Bolszewicy najwyraźniej wzieli to sobie do serca. To wiele tłumaczy.

--
Pozdrawiam, Pituś

4. Data: 2001-12-03 18:44:22

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> "algraf" <a...@i...org.pl> wrote in message

> Bolszewicy najwyraźniej wzieli to sobie do serca. To wiele tłumaczy.

Tak, a u nas przyjęło się to w innej formie, to petent przed urzędnikiem
powinien przyjąć wygląd lichy i durnowaty, by nie peszyć jaśnie oświeconego
i nieomylnego urzędnika.
Pozdrawiam
Prusak

5. Data: 2001-12-03 20:54:20

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o podanym nizej zarzadzeniu, czy aby nie powinno sie
pojawic w
> Polskim prawie ?
> pozdrawiam :-)
> Arek

Arku
To zarządzenie już działało jakieś 15 lat na zad a i dziś ma się chyba
dobrze zwłaszcza w instytucji pod tytułem urząd skarbowy :0)))
Pozdrawiam
Piotr

--
W ilu dróg zanurzyłem się pyle
By i tak nie móc trafić ku sobie

6. Data: 2001-12-04 07:03:33

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisal:

Arku
To zarządzenie już działało jakieś 15 lat na zad a i dziś ma się chyba
dobrze zwłaszcza w instytucji pod tytułem urząd skarbowy :0)))

- pewnie w prawie Angielskim juz dawno byloby zwyczajowe ;-)

pozdr.
Arek

7. Data: 2001-12-04 16:25:51

Temat: Odp: zarzadzenie cara rosji
Od: "Rafal Zielinski" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi szanowni koledzy widzac wiadomosc "algraf" <a...@i...org.pl> wrote in
message news:000301c17c1e$792c6420$2ca563d9@ppp... napisali

[ciach]

> [...]
>

> Tak, a u nas przyjęło się to w innej formie, to petent przed urzędnikiem
> powinien przyjąć wygląd lichy i durnowaty, by nie peszyć jaśnie

I o to Polska "walczy" by prawda bylo powiedzenie :"Dlaczegos biedny bos
g;upi. Dlaczegos glupi bos biedny" i kolko sie zamyka

Rafal "Ziele" Zielinski

E-Mail: r...@P...ONET.PL
--
Internet dla niepełnosprawnych - udostępnić zamiast darować
http://www.idn.org.pl/users/lesz/ryczalt/petycja.htm

Szukam osoby znajacej Delphi.
Strona
ulgi podatkowe-internet; ktoś to odlicza?
Dysfunkcja wzroku, bankomaty i karty płatnicze
likwidacja ulg i bezplatnych przejazdow.