zasinienia pod oczami

1. Data: 2006-09-24 13:47:54

Temat: zasinienia pod oczami
Od: "Brad" <b...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Problem jak w temacie - zasinienia ("sińce", "podkówki") pod oczami. Morfologia
a także próby wątrobowe i funkcje nerek nic nie wykazały.

Jestem człowiekiem (18 lat) dość aktywnym. Odżywiam się raczej zdrowo. Śpię
około 8 godzin na dobę. Nie siedzę przed monitorem godzinami, jak koledzy.

Jak wstaję później niż o 6:30 (chodzę spać około 22:00, 23:00) okolice oczu mam
spuchnięte. Wygląda to fatalnie.

Ludzie mi mówią: "wyśpij się wreszcie" albo "czy Ty nie śpisz za długo?".

Ludzie! Powiedzcie mi, jakie mogą być tego przyczyny, jak z tym walczyć. Może
jakiś kosmetyk skuteczny ?

pozdrawiam
Brad

2. Data: 2006-09-24 17:33:47

Temat: Re: zasinienia pod oczami
Od: "Gosiek" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Brad wrote:
> [...]
>
> Ludzie! Powiedzcie mi, jakie mogą być tego przyczyny, jak z tym walczyć. Może

Witam,
przy podobnym problemie, kosmetyczka doradzila mi krem pod oczy
pietruszkowy firmy Ziaja (ok. 4zl). Na since pomogl.

Pozdrawiam,
Gosiek

3. Data: 2006-09-25 07:02:25

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiek" <g...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Brad wrote:
> [...]
> a także próby wątrobowe i funkcje nerek nic nie wykazały.
>
> Jestem człowiekiem (18 lat) dość aktywnym. Odżywiam się raczej zdrowo.

Człowiek zdrowo odżywiający się nie ma nigdy żadnych sińców pod oczami, bo
sińce nie są żadnym dopustem Bożym tylko wynikają z Twojej złej przemiany
materii, a ta z kolei jest zawsze uwarunkowana dietą. Żaden krem
pietruszkowy nie pomoże przyczynowo przy tej dolegliwości. Krememi można
można tylko maskować jakieś niedoskonałości twarzy, czoła, szyi itp. ale nie
wynikających z opuchlizny
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-09-25 12:07:51

Od: "MiLX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie mam ten sam problem. Obecnie jestem na diecie bialkowej i tylko
cera mi sie poprawila a since pod oczami sa dalej :( Kupilem ten kremik
zobaczymy co to da, dodatkowo z blawatka kupilem niby na since. Zaznaczam ze
mam takie since od mlodosci, moi rodzice tez takie maja. Wiec jest to pewnie
sprawa genetyczna. No ale jakos to zjawisko chcialbym zniwelowac

5. Data: 2006-09-25 12:38:46

Od: Kazimierz <g...@f...rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ciśnienie krwi masz w porządku? EKG też?

Kazimierz

6. Data: 2006-09-25 12:41:35

Od: "Brad" <b...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam takie since od mlodosci, moi rodzice tez takie maja. Wiec jest to pewnie
> sprawa genetyczna. No ale jakos to zjawisko chcialbym zniwelowac

No a ja to mam po ojcu... Może mi ktoś powiedzieć, co mam konkretnie zrobić,
żeby to organiczyć lub usunąć ?

Jaki krem zastosowałeś ?

pozdrawiam
Brad

7. Data: 2006-09-25 12:56:37

Od: "Brad" <b...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ciśnienie krwi masz w porządku? EKG też?

ciśnienie mam ponoć trochę podwyższone, ale w normie; EKG nie znam

pozdraiwm
Brad

8. Data: 2006-09-25 14:52:04

Od: "MiLX" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem ta masc co polecal Gosiek, i blawatka z tej samej firmy Ziaja (ale
dopiero dzisiaj posmaruje) bo to chyba na noc :). Ja mam ekg w porzadku,
cisnienie w normie.

Długa miesiączka
sluzba zdrowia
Rozne rzeczy mi puchna - co to ?