zastrzal na palcu

1. Data: 2005-05-16 17:24:37

Temat: zastrzal na palcu
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na lewym paluchu patrzac z gory z lewej strony przy paznokciu spuchl mi ten
palec, miejsce jest czerwone i boli np. przy naciskaniu palcem na ziemie. w
dziecinstwie mialam cos takiego na reku, ludowym sposobem kazano mi wlozyc
na sekunde do wrzatku i pomoglo. moze dzis medycyna sie rozwinela na tyle,
zeby nie musiala moczyc nog we wrzatku?:) nic sie z tego nie saczy, ale
poniewaz to palec u nogi, to jest to bolesne przy chodzeniu. butow waskich
tez nie nosze...

2. Data: 2005-05-16 18:27:45

Temat: Re: zastrzal na palcu
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poniewaz to palec u nogi, to jest to bolesne przy chodzeniu. butow waskich

czy da sie cos z tym zrobic - jakas masc czy cos? boli coraz bardziej, ale
tylko dlatego, ze to palec u nogi i przy chodzeniu boli...

3. Data: 2005-05-16 18:35:51

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniewaz to palec u nogi, to jest to bolesne przy chodzeniu. butow waskich

Dzisiaj wkłada się do wrzątku z roztopionym w środku mydłem ;)

4. Data: 2005-05-16 20:02:47

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ten
> palec, miejsce jest czerwone i boli np. przy naciskaniu palcem na ziemie.

A paznokiec ci nie wrasta?

>w dziecinstwie mialam cos takiego na reku, ludowym sposobem kazano mi
>wlozyc
> na sekunde do wrzatku i pomoglo.

Skuteczna metoda , np. na zastrzal:) Nie wiadomo czy masz obecnie to samo.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

5. Data: 2005-05-17 18:48:06

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> A paznokiec ci nie wrasta?

nie:(

> Skuteczna metoda , np. na zastrzal:) Nie wiadomo czy masz obecnie to samo.

a jak rozroznic? jakie ma cechy charakterystyczne?

6. Data: 2005-05-18 07:31:25

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aptekarka doradzila oklady z rivanolu. opuchlizna nei zeszla po 1 razie, ale
calkowicie przestalo bolec:)

postępowanie rehabilitacyjne po udarach mózgu
Zaburzenia wzroku a migrena
Krople do oczu -które??
antybiotyki a ciąża
libido a pigułki antykoncepcyjne