zatkane ucho i świecowanie uszu ?

11. Data: 2006-01-07 18:20:57

Temat: Re: zatkane ucho i świecowanie uszu ?
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 07 Jan 2006 18:52:13 +0100, *Rostov* <news:06010718521389@polnews.pl>
napisał(a):

> [...]

> porządnie zapchało i na razie po 2 zabiegach nie ma efektu żadnego :( ale w
> sumie takie świecowanie powinno się robić 1 w miesiącu, kiedy ucho jest tylko
> zanieczyszczone, a nie zatkane na amen. Chyba niedługo zrobię sobie płukanie
> na oba ucha, a potem profilaktycznie zrobię co miesiąc świecowanie, bo
> dotychczasowe czyszczenie pałeczkami kosmetycznymi może być nie dość
> efektywne, a nawet niezbyt bezpieczne. W każdym razie po dwóch świecowaniach
> mogę stwierdzić, że to nic nie boli i faktycznie jest przyjemne :)

Ok, dzięki.

Ps.Do swoich uszu kup sobie kropelki przepychające a-cerumen :-)

--
Kaja

12. Data: 2006-01-07 21:23:41

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Ps.Do swoich uszu kup sobie kropelki przepychające a-cerumen :-)

Właśnie po ich użyciu musiałem skorzystać z usług laryngologa:-(
--
Marek Li

13. Data: 2006-01-09 07:24:58

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rostov" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy świecowanie uszu może również pomóc na zatkane czopem woskowinowym
ucho ?
> --

Spróbuj poprostu wlac do ucha trochę wody utlenionej.
Rozpuszcza woskowinę.
Od kiedy ktoś mi o tym powiedział, nie mam żadnych problemów
z zatkanymi uszami. Koleżanka, którą czekała kolejna
wizyta u laryngologa postanowiła wypróbować te metodę.
Co prawda za 5 razem, ale odetkało się pięknie

Pozdrawiam
Agnes

zapracuj na swój internet
udar mózgu
Nowe tomografy 64. rzedowe - co one potrafia?
Koło porodowe
poranny katar