zatoki?

11. Data: 2006-02-09 20:06:49

Temat: Re: zatoki?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> napisał w wiadomości
news:dsdgh3$i8p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie do konca wiem jak to opisac, ale mam wrazenie,ze patrze na swiat przez
> "galaretke". W pewnym momenci poczulem, jak pecherzyki powietrza dostaja
> sie
> do zatok i robilo mi sie co raz lepiej (moglem sie skoncentrowac) a pani
> dr
> zalecila punkcje i wszystko poszlo ...
> Nie wiem jak do konca mam z tym walczyc,ale juz nie mam sil.

az dziwne, ze ty to czujesz. ja dzieki tej grupie nakierowalam swoje
poszukiwania, skad taki bol glowy, wlasnie na zatoki - nic nie czulam:(

robiles tomografie? moze masz wade anatomiczna, tak, jak ja? wtedy tylko
operacja wchodzi w gre:( moze wejdz na forum zatokowcow, bo tam duzo osob z
podobnymi problemami, przed i po operacjach, z naturalnymi metodami itd.

12. Data: 2006-02-09 21:12:57

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn?
Jako to nic czulas?
nic? bolalo, tak po prostu?
hmmm. mi to przeszkadza troche przy koncentracji i boli dokladnie w
okolicach zatok.
Laryngolog robil zdjecie, na tomografii jeszcxze nie bylem.
....ja sie prawie poddaje!

13. Data: 2006-02-10 16:30:15

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn?
> Jako to nic czulas?
> nic? bolalo, tak po prostu?
> hmmm. mi to przeszkadza troche przy koncentracji i boli dokladnie w
> okolicach zatok.

lekarz b. sie dziwil, bo mialam b. "zapchana" zatoke szczekowa, ale nie
bolala przy dotyku, ani zeby. bol glowy czesto i nieregularnie sie
pojawial - byl glownie na czubku glowy, taki pulsujacy - sam przyznasz, ze
trudno to skojarzyc z zatokami. po punkcji nie bolala mnie glowa z miesiac.
dodatkowo myle bylo to, ze jestem ogolnie zdrowa, bo rzadko choruje (1-2 x w
roku krotkie przeziebienie), a znani mi zatokowcy czesto i ciezko choruja,
nie moga sie wykaraskac z zapalenia zatok.

> Laryngolog robil zdjecie, na tomografii jeszcxze nie bylem.
> ....ja sie prawie poddaje!

tomografia to kluczowe badanie!

14. Data: 2006-02-16 10:04:44

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna stosowac jednoczesnie filixonase i tafen nazal?

Bylem u lekarza na wizycie i powiedzil,ze mozna pozniej mnie okrzyczal,ze
biore dwa na raz.
Dlaczego nie mozna, jakies skutki uboczne?

Przeszczepianie włsów na głowie
Zakazenia bakteryjne a infekcje wirusowe
Nowe forum "Pacjenci mają głos"
po zabiegu usunięcia żylaków powrózka nasiennego
rana po wymrażaniu azotem