zatoki - jak leczyć

1. Data: 2004-02-25 08:31:36

Temat: zatoki - jak leczyć
Od: pawel C <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.
Mam chyba zatoki.od jakiegos tygodnia
Boli mnie glowa i jak sie schylam to jescze bardziej mnie boli.
Mam zaktany nos,lekka chrypka,bol glowy kolo potylicy
Szum w prawym uchu - maly ale jest ,szczególnie wieczorem i rano

Prosze o rady
Paweł

2. Data: 2004-02-25 09:56:31

Temat: Re: zatoki - jak leczyć
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004, pawel C wrote:

> [...]
> Mam zaktany nos,lekka chrypka,bol glowy kolo potylicy
> Szum w prawym uchu - maly ale jest ,szczególnie wieczorem i rano

bylo na ten temat wielokrotnie - spojrz do archiwum

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Zarost na brodzie
Jak leczy się osteofit uciskający rdzeń i korzonki??
ból krzyża
usuwanie "pieprzyków"
elmex czy fluormex