zatrzymanie pracy serca u Atkinsa

21. Data: 2002-05-02 09:53:37

Temat: Re: zatrzymanie pracy serca u Atkinsa
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9202460EC9Bsiwa@193.110.120.9...
> "Pszemol" <P...@P...com> pisze w news:aapnk7$chg$3@news.onet.pl :

(..........)

Brakowalo mi tu Was!!!!
No wreszcie !!!:)))))))))

pozdrowka
Iza

22. Data: 2002-05-02 10:03:54

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aamv60$bmf$...@n...tpi.pl...
> "Stanisław Gołąb" <d...@e...pl> wrote in message

> to faktu, że "optymalni"
>
> a co ma DO do pana Atkinsa ?

Eno nie mow, czesto podpieracie sie Atkinsem
i Lutzem.

a jaki limit bialka zaklada Atkins?

pozdrawiam Chaciur

23. Data: 2002-05-02 10:39:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> a jaki limit bialka zaklada Atkins?

Nie limituje. On limituje wyłącznie węglowodany.
Chyba, że na kogoś taka dieta nie działa wtedy poleca głodówkę tłuszczową -
białek też nie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

24. Data: 2002-05-02 12:08:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eno nie mow, czesto podpieracie sie Atkinsem
> i Lutzem.

Mają oni wspólny mianownik: tłuszcz, zwierzęcy w dodatku, jako pozytywne i
zdrowe źródło energii dla człowieka, resztą już w zasadzie się różnią.

> pozdrawiam Chaciur

Krystyna

25. Data: 2002-05-02 12:31:30

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

..

> Jasne. W końcu jesteśmy tym, co zjadamy na co dzień :->. Ludzie, w diecie
> których przeważają warzywa i owoce, z czasem sami stają się roślinką :->>

Pojadę skrótem: w Indiach na przykład, siedzą w pozycji lotosu
i myślą, że myślą... ;)
i jakoś nic genialnego nie mogą wymyślić, zupełnie jak roślinki ;)
w Polsce lądują na przykład na OIOM-ie i często nawet już nie kontaktują z
otoczeniem, czyli nawet nie wiadomo, czy w ogóle myślą, chyba nie, zupełnie
jak roślinki :(

> A niemożliwe jest przecież, aby sukces osiągnęła osoba mająca pomidor
> zamiast mózgu. LOL!

Gdyby pomidor był taki wartościowy odżywczo to... sam by sobie zbudował
swój mózg i potrafiłby więcej niż tylko wisieć na krzaczku ;)

> jak należy jeść wówczas na efekty nie trzeba długo czekać.
>
> Jak widać nie tylko mądrych.... Także skromnych i niezwykle
tolerancyjnych.

Jeśli sama siebie już na wstępie zaliczasz do ludzi niemądrych, "skromnych i
niezwykle tolerancyjnych", to rzeczywiście opacznie odczytujesz to, co
napisał Morgano.

Skromność i niezwykła tolerancja też może stać się zaletą lub wadą.

> Brak tylko hymnu pochwalnego na cześć optymalnych ;).

Nie wierzysz, że to prawda?

26. Data: 2002-05-02 18:26:46

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> pisze w news:aar1u5$kas$1@news.tpi.pl :

> Brakowalo mi tu Was!!!!
> No wreszcie !!!:)))))))))

A co? Nieszczescia chodzą parami???

--
s i w a
też pozdrawiam ;)))

27. Data: 2002-05-02 21:43:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"chaciur" <g...@w...wytnij.pl> wrote in message news:aar2ms$qkb$1@news.tpi.pl...

> a jaki limit bialka zaklada Atkins?

W diecie Atkinsa nie ma formalnych limitów na białka.
Atkins zakłada, że organizm prawidłowo odżywiany sam
sobie te limity ustawi w mózgu...

28. Data: 2002-05-03 18:06:43

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Yano" <d...@p...onet.pl> wrote in message
..

Każdy z NAS musi umrzeć jest to proces nieodwołalny. Ja bardzo się martwię i
wprost ubolewam nad tym, jeżeli przeciwnik żywienia optymalnego UMRZE prędzej od
optymalnego i niestety nie będzie o tym już wiedział , że musiał umrzeć przed
stosującym żywienie optymalne. Morgano

29. Data: 2002-05-03 18:29:42

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aarbo8$7b3$1@news.onet.pl...

> [...]
> napisał Morgano.
>
> Skromność i niezwykła tolerancja też może stać się zaletą lub wadą.

Jak można powiedzieć, że nie ma hymnu . Hymn już jest dawno i nie tylko jeden.
Fakt , że nie jest to hymn śpiewany. Może ktoś dopisze melodię.
Najwięcej lek.med Jan Kwaśniewski drukował swoje felietony na Śląsku w
Dzienniku Zachodnim ukazywały się cyklicznie. Jeżeli są zainteresowani chętnie
udostępniam te materiały nie jest tego dużo tylko około ponad 800 stron
maszynopisu. Wielka szkoda , że nie jestem o trzy lata starszy bo wówczas byłbym
tak mądry jak J. Kwasniewski. Morgano

Szlachetni, Drodzy i Mili Rodacy !

W dzisiejszych reform Służby Zdrowia dobie
Gdzie tyle różnych wynika sprzeczności
Chcę Wam powiedzieć o nowym sposobie
Leczenia ludzi w drodze bezpłatności.

Przedstawiam Państwu człowieka skromnego
O którym głośno w kraju i na świecie
Specjalistę wybitnie zdolnego
Gdzie o Nim dużo już z pewnością wiecie.

Jest Nim Kwaśniewski, Doktor z Ciechocinka
Odkrywca, znawca tłustego jedzenia
By Go przedstawić nie starczy godzinka
Gdyż ma On dużo nam do powiedzenia.

Sam przez trzydzieści lat Swego zmagania
Badał, dociekał prawdy w medycynie
I nie znajdował poparcia, uznania
W biurokratycznej, skostniałej machinie.

Cała Doktora metoda leczenia
Tkwi w prawidłowym ludzi odżywianiu
I coraz bardziej nabiera znaczenia
Po na ten temat książek napisaniu.

A są to dzieła w Jego życia szczycie
"Książka Kucharska" z siedmiuset daniami
"Dieta Optymalna" i "Tłuste Życie"
Abyśmy leczyć mogli siebie sami.

Jego receptą jest tłuste jedzenie
W tym bez owoców, ziemniaków i chleba
Wtedy kuracja daje powodzenie
A każdy może jeść ile potrzeba

Przy Optymalnej Diecie trzeba wiedzieć
Znać białka, tłuszcze i węglowodany
I innym ludziom umieć podpowiedzieć
By obraz diety nie był wypaczany.

Należy przy tym stosunek zachować
Białka do tłuszczów i węglowodanów
Aby tą dietę móc dobrze promować
I nie naruszać podstawowych stanów

A ten stosunek powinien wynosić
Jeden, do trzech, do zero pięć-wagowo
I trzeba tych liczb przestrzegać i głosić
By się tą dietą móc odżywiać zdrowo.

Stwierdza, że wszelkie choroby powstają
Na skutek złego ludzi odżywiania
I na podłożu tym się rozwijają
Z którymi trzeba prowadzić zmagania.

By człowiek długo żył, mądrze i zdrowo
Mózg jego musi być dobrze karmiony
Winien przestrzegać diety prawidłowo
I złych odżywiań przełamać kanony.

Mózg z miliardów unerwień się składa
Najdoskonalszym jest organem w głowie
On każdą naszą cząstką ciała włada
Ma przeogromny wpływ na nasze zdrowie.

Jak sporządzać dietę i ją stosować
Doktor opisał w Swych książkach dokładnie
Ja więc nie muszę tu tego cytować
Gdyż było by to z mej strony nieładnie.

Tą dietę stosuje ludzi tysiące
Tak w kraju jak i poza granicami
I ma zasięgi rozprzestrzeniające
Słynie wieloma w krąg uzdrowieniami.

Na tej kuracji organizm zdrowieje
Człowiek się czuje rześki, wypoczęty
Mądrzejszy, twórczy i częściej się śmieje
Jest pełen werwy, życiem pochłonięty.

Ta dieta daje poczucie sytości
Leczy reumaidalne schorzenia
Depresje, cukrzyce i otyłości
Astmę, Buergera, zaburzeń krążenia.

Neurastenie, migreny, bóle głowy
Zwyrodnienia kręgosłupa, łuszczyce
Stan zapalenia żył pozakrzepowy
Wrzody żołądka i tętnic miażdżyce.

Tam gdzie medyczny świat staje bezradny
I wielkie sławy rozkładają ręce
Doktor Kwaśniewski z dietą jest zasadny
Trzeba Mu za to skłonić się w podzięce.

Jest to odkrycie na miarę epoki
Prawd, prawdy wielkiej nie do zaprzeczenia
Porusza problem szeroko, głęboki
Wprawia świat nauki w ogromne zdumienia.

Przykro w tym tylko, że nasz świat medyczny
Nie chce naprzeciw wyjść Swemu Koledze
I krytykuje Go w sposób publiczny
Miast sprawdzić Jego mądrość, dietę, wiedzę.

W podobny sposób w Ameryce leczy
Doktor Robert Atkins, dietą żywienia
Nikt osiągnięciom tam Jego nie przeczy
Zaś Kwaśniewskiego tu się nie docenia.

Ja się w tę sprawę zaangażowałem
Wierzę, że Doktor Kwaśniewski ma rację
Dietą uleczonych ludzi sprawdzałem
I w Nich tkwią wielkiej prawdy motywacje:

Ta Optymalna Dieta Stosowana
Nie ma być tylko sprawą Kwaśniewskiego
Ona ma służyć chorych ratowania
I Uzdrowienia Narodu Polskiego.

Dieta powinna zostać przebadana
Przez Instytuty, mądrych ludzi grono
I twórcza, ważna opinia wydana
By Kwaśniewskiemu wreszcie uwierzono.

Nie wolno tutaj w piasek chować głowy
Gdyż sprawa zdrowia ludzkiego jest ważna
A problem Ten się winien stać rządowy
I być podjęta Decyzja poważna.

Stąd się dziś zwracam, do tych wszystkich ludzi
Co są na Diecie i się wyleczyli
Napiszcie do nas niech Was mądrość zbudzi
Byście tą nagą prawdę ujawnili.

Pragniemy jasny mieć obraz osądu
Dieta Kwaśniewskiego nam na sercu leży
Stąd wasze listy chcemy mieć do wglądu
Gdyż tylko prawdą sukcesy się mierzy.

Bo tylko chorzy Dietą uleczeni
Dadzą świadectwo swej wiarygodności
Wtedy się wiedza o Tej Diecie zmieni
Nabierze wielkiej powagi wzniosłości.

Za Wasze listy z góry Wam dziękuję
I problem, który nam w nich opiszecie
W niskim ukłonie Paniom dłoń całuję
Wiem, że mnie Państwo szczerze rozumiecie.

Ostrzeszów,10.02.2000 Stanisław D Y B I C H

P.S. - Czekamy na Państwa listy kierowane na niżej podany adres :
Stanisław D Y B I C H 63-500 Ostrzeszów Os. Nowotki 17c/11
tel. 062-730 22 89

30. Data: 2002-05-03 19:48:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serduszko wysiądzie, jakżeby inaczej. Ciekawe też kiedy jego naśladowca
> Jan Kwaśniewski wyciągnie kopyta przez swoją dietę "optymalną".

Kopyta, to raczej dotyczą roślinożerców, więc wyraziłeś się conajmniej
nietrafnie.

> Szczegóły o przyszłym nieboszczyku są tutaj:
> www.cnn.com/2002/HEALTH/diet.fitness/04/25/atkins.di
et/index.html
> --
> Yano _________________________ http://www.vege.pl
> [weganizm = {zdrowie, ekologia, ekonomia, etyka}]

To jest właśnie typowy przykład i wizytówka tego, co "produkuje" mózg
odżywiany roślinami, niestety... ;(

ANGIELSKI PRZEZ INTERNET
Dieta na metabolizm - skuteczna?
test
Tabela kalorii
Re do Re: zaczynam dziete ;) czyli rozsądne odchudzanie ;)