zawał na nogach!

1. Data: 2003-05-22 21:22:09

Temat: zawał na nogach!
Od: "MT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie. Moj dobry znajomy przeszedl zawal serca i nie zgodzil sie na
leczenie w szpitalu. W takim stanie opuscil szpital i prubuje sie leczyc
ambulatoryjnie. Boje sie o niego. Czy czlowiek po zawale moze przezyc
leczac sie w ten sposob?

Tadeusz M.

2. Data: 2003-05-22 22:38:48

Temat: Re: zawa3 na nogach! (was: zawa? na nogach!)
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 May 2003 23:22:09 +0200, MT wrote:

> [...]
> leczenie w szpitalu. W takim stanie opuscil szpital i prubuje sie leczyc
> ambulatoryjnie. Boje sie o niego. Czy czlowiek po zawale moze przezyc

Może. Zawał zawałowi nierówny. Spotyka się ludzi, u których
elektrokardiograficzne cechy przebytego zawału są jedynym po nim śladem.

Co nie znaczy, że zawał można lekceważyć i leczyć sobie w domu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-05-23 11:20:34

Temat: Re: zawał na nogach!
Od: "Doxent" <d...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczenie w szpitalu. W takim stanie opuscil szpital i prubuje sie leczyc
> ambulatoryjnie. Boje sie o niego. Czy czlowiek po zawale moze przezyc

Moze jezeli to pierwszy zawal. Drugi bedzie napewno bardziej powazny a
trzeciego moze nie przezyc.
Co prawda ojciec mojego kolegi nigdy nie skarzyl sie na serce to jednak nie
dotrzymal przyjazdu pogotowia niestety.

4. Data: 2003-05-23 11:56:30

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 13:20:34 +0200, Doxent wrote:

> Moze jezeli to pierwszy zawal. Drugi bedzie napewno bardziej powazny a
> trzeciego moze nie przezyc.

Nie rozumiem skąd takie pomysły.
Uważasz, ze do trzech razy sztuka?
To co piszesz to typowy przykład 'urban legend', o niewielkim związku z
rzeczywistością.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

Wynik RTG kregoslupa szyjnego
FT4
co to jest poziom FT4???