zawał u trzydziestoparolatka

1. Data: 2003-07-10 22:16:26

Temat: zawał u trzydziestoparolatka
Od: "xxx" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak jest? Wysportowany trzydziestokilkulatek umiera na
zawał grając w piłke, a szescdziesięciolatek mimo kilku zawałów
wiedzie normalne zycie...
Zegnaj R.

2. Data: 2003-07-11 10:23:28

Temat: Re: zawał u trzydziestoparolatka
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak jest? Wysportowany trzydziestokilkulatek umiera na
> zawał grając w piłke, a szescdziesięciolatek mimo kilku zawałów
> wiedzie normalne zycie...

Bo tak mu było pisane!
(znam taki przypadek u 12-latka)

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2003-07-11 10:28:09

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego tak jest? Wysportowany trzydziestokilkulatek umiera na
> zawał grając w piłke, a szescdziesięciolatek mimo kilku zawałów
> wiedzie normalne zycie...

Mówisz o tym piłkarzu? Widziałem fajne zdjęcie jak go niosą z ręką
opadniętą na murawę i podpis: "umierający piłkarz na noszach"

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

4. Data: 2003-07-11 10:28:17

Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Dlaczego tak jest? Wysportowany trzydziestokilkulatek umiera na
>zawał grając w piłke, a szescdziesięciolatek mimo kilku zawałów

To smutne...
m. in. dlatego, że u sześćdziesięciolatka zdążyło wykształcić sie przez lata
"krążenie oboczne" na co nie miał szans młody organizm... przyczyn może być
wiele, wady serca, tętniak itp. Jednak zawsze gdy umiera mlody człowiek jest
to wielki cios dla rodziny i przyjaciół a dla współczesnej medycyny fakt
świadczący o tym że nadal jest wiele do zrobienia...głównie w zakresie
diagnostyki.
Wyrazy współczucia...
kinga

5. Data: 2003-07-11 11:06:56

Od: Józef Meszaros <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniejsza przyczyna to doping, testosteron i podobne związki
zwiększają zagrożenie zawałem serca u młodych osób. Zgonów u sportowców
stosujących doping hormonalny było już wiele.
jotem

6. Data: 2003-07-11 12:52:48

Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisuję się pod tym ,mógł przedawkować..

--
**************
Jesli czujesz sie maly, oszukany, smytny, pokonany, bezuzyteczny i w

7. Data: 2003-07-11 14:04:20

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli czujesz sie maly, oszukany, smytny, pokonany, bezuzyteczny i w
> depresji to moze pomysl o tym, ze kiedys byles najszybszym i najbardziej
> farciarskim plemnikiem w swojej 400 milinowej grupie !!!....

Super to jest :))))))))))))

--
Norbert
Minolta S414

8. Data: 2003-07-11 18:30:22

Od: "xxx" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józef Meszaros" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
Najprawdopodobniejsza przyczyna to doping, testosteron i podobne związki
zwiększają zagrożenie zawałem serca u młodych osób. Zgonów u sportowców
stosujących doping hormonalny było już wiele.

nie sadze. To był okaz zdrowego sportowca (nie zawodowca), bez alkoholu, bez
papierosów,
bez odzywek i wspomagaczy. Cwiczył codziennie po kilka godzin... eh, sala
była jego drugim
domem... Odszedł z miejsca, w którym bywał najchętniej...

i.

9. Data: 2003-07-11 19:24:03

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

są jeszcze zespoły metaboliczne - wrodzona hipercholesterolemia, zespół X ,
interniesta wymieniłby pewnie jeszcze kilka

pozdrawiam
Tichy

10. Data: 2003-07-11 19:37:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003, Józef Meszaros wrote:

> Najprawdopodobniejsza przyczyna to doping, testosteron i podobne związki
> zwiększają zagrożenie zawałem serca u młodych osób. Zgonów u sportowców
> stosujących doping hormonalny było już wiele.

trzeba brac to po uwage. W duzej mierze sie zgadzam, chociaz
nie musi to byc rezultat dopingu.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Tanie a dobre tabletki antykoncepcyjne
Pytanie do kardiologa - lek NEBILET 5mg
Leczenie alergi w białymstoku gdzie najlepiej
oko
Re: płód człowieka