zawierzyc

11. Data: 2017-11-04 00:00:39

Temat: Re: zawierzyc
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 października 2017 22:00:13 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie wystarczy poprosić ,,bądź wola Twoja"?
> :-)

nie mozna nawet, iksekus:)
oczywisciwe, jesli chodzi o caloksztalt swiata, to jak najbardziej
uczciwa prosba i prawda.
wiem, kochana ikselkus, o czym mowie.

jacek

12. Data: 2017-11-04 00:09:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jeszcze nikt śmierci nie przeżył,

Ale ci, co żyją, sporo umierających słyszeli.

--
XL

13. Data: 2017-11-04 00:17:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 listopada 2017 03:48:16 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Jacku, wytłumacz mi ten swój "sens życia" jaki znajdujesz w bogu...
> Bo mi się wydaje że ten Twój sens życia też jest urojony, jak ten bóg.
> Ale może się mylę? Wyjaśnij, proszę... :-)

musze miec szanse na zycie wieczne.
to oczywiste.
i nie jest najwazniejsze, czy go dostapie,
bo po prostu uwarunkowane jest to tym,
czy tam wyzej sa istoty zle, czy dobre.
jesli zle, to mi te dalsze zycie zwisa i powiewa, jak mowia.
szanse musze miec, aby w ogole chcialo sie mi na tym swiecie zyc.
zebym nie chcial zawisnac ja pan jezus na krzyzu,
ani jak judasz na galezi za grzechy lub czyjes tam ulozenia.
zawsze, ale to zawsze, mam nadzieje,
bo tylko ona jest pierwsza i ostateczna jednoczesnie.

i tak mi dopomóż Bóg.

jacek

14. Data: 2017-11-04 00:41:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-04 o 00:09, XL pisze:

> Ale ci, co żyją, sporo umierających słyszeli.

No i?
Słabi psychicznie indoktrynowani od dzieciaka.
Niektórym można wmówić, że w raju czekają na nich zastępy dziewic. I
czego ma to do dowodzić?
Że tak jest faktycznie, czy że ludzie są łatwowierni i że każdą bzdurę
można im wmówić?
Jak odróżnisz jedno kłamstwo od drugiego? Masz jakiś sposób weryfikacji,
że "tam" nie czekają na wiernego dziewice?
Dlaczego uważasz, że twoje złudzenia są bardziej wiarygodne od innych,
skoro tak samo jak oni nie potrafisz ich dowieść?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-11-04 00:48:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 listopada 2017 11:11:41 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Co za brednia... dla dziecka? Tak jakby było świadome w co się chcrestni
> bawią...
> LOL :)

nie bawia sie; to taka tradycja.

> Zwyczajnie kłamiesz. Nie zawsze

ikselka, jak sama powiedziala, zazwyczaj nie klamie; niekiedy sie myli,
po prostu.

> I w tym całe nieszczęście tego świata... za te "własne wyjaśnienia"
> niektórzy są gotowi nawet zabić.
>
> Jeszcze nikt śmierci nie przeżył, więc każdy kto twierdzi, że zna
> "wyjaśnienie" zwyczajnie pieprzy od rzeczy.

o czym ty mówisz? dzieciątko jezus łkało we mnie przez kilka lat. naprawdę.

jacek

16. Data: 2017-11-04 01:10:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 listopada 2017 00:09:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Ale ci, co żyją, sporo umierających słyszeli.

no tak, no tak. wiadomo, jak to jest.
ale nie jest konieczne, bycie przez cale, czy prawie cale zycie, chrzescijaniniem.
oczywiscie, ze lepiej byc. choc w mlodzienczym wieku, to chyba sie nie da.
chyba, ze cie w Pismach pozniej wybiela albo pelnosprawny wowczas nie byles.
tak, tak dokladnie jest; sadze po wszystkich - dokładnie wszystkim.

jacek

17. Data: 2017-11-04 18:55:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Dlaczego uważasz, że twoje złudzenia są bardziej wiarygodne od innych,
> skoro tak samo jak oni nie potrafisz ich dowieść?

A komu zależy na tym dowodzie? A nawet gdyby był on możliwy, to po co on
tobie?
Żebyś uwierzył?
Sorry, to ogromny komfort - mieć dowody. Ale też ogromne kalectwo duchowe -
wierzyć tylko w to, na co ma się kwit.

Ty WIERZYSZ, że żona jest ci wierna? A uwierzyłeś w to PRZED czy PO
przedstawieniu dowodów? Jakich?

Że już nie wspomnę o posiadaniu jakichkolwiek dowodów jej miłości...

--
XL

18. Data: 2017-11-04 19:59:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-04 o 18:55, XL pisze:

> A komu zależy na tym dowodzie?

Pytałem jak odróżniasz jedno kłamstwo od drugiego.
Czego znowu nie zrozumiałaś?

> [...]
> Żebyś uwierzył?
> Sorry, to ogromny komfort - mieć dowody. Ale też ogromne kalectwo duchowe -

Czyli wierzysz, że "tam" czekają zastępy dziewic?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-11-04 21:51:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pytałem jak odróżniasz jedno kłamstwo od drugiego.
> Czego znowu nie zrozumiałaś?

> Czyli wierzysz, że "tam" czekają zastępy dziewic?

Nie. Nie jestem lesbą.

--
XL

20. Data: 2017-11-05 11:47:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-04 o 21:51, XL pisze:

> Nie. Nie jestem lesbą.

Ci, którzy wymyślają te bajki mają to gdzieś, czy jesteś lesbą czy nie.
Ja się pytam, jak sprawdzasz która bajka jest bardziej prawdziwa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Siała baba mak
Eudajmonia
Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...