"zazdrość"?

1. Data: 2000-01-28 18:06:05

Temat: "zazdrość"?
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powitał.
Nie chodzi mi o tą w normalnym pojęciu, tylko o zjawisku, z którym coraz
częściej mam do czynienia i ktore coraz bardziej mnie irytuje.

przykładowa rozmowa -
ktoś - "wiesz, ja słucham disco polo"
ja - "no coś ty, przecież to badziew i kiszka !!"
ktoś - "mówisz tak bo zazdrościsz..."

No właśnie. Zazdroszczę? Dlaczego ludzie przyjmują wyrażanie negatywnej
opinii o czymś (o kimś) jako zazdrość?

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-28 20:00:43

Temat: Re: "zazdrość"?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego ludzie przyjmują wyrażanie negatywnej
> opinii o czymś (o kimś) jako zazdrość?

hmmm...
a moze to tylko ty to tak rozumiesz
poza tym temu komus moglo sie zrobic glupio i przykro
bo kazdy ma prawo do wlasnego zdania...

> - "no coś ty, przecież to badziew i kiszka !!"

kiedys na tej grupie byla mowa o tolerancji...
a do zazdrosci przejdziemy po uporzadkowaniu innych spraw

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-28 20:30:19

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...

>kiedys na tej grupie byla mowa o tolerancji...
>a do zazdrosci przejdziemy po uporzadkowaniu innych spraw
>

>pozdrowki
>mała

jakich spraw?
machalas

1. Data: 2000-01-29 01:28:41

Temat: Odp: "zazdrość"?
Od: "chevy" <c...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik mała <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Lzmk4.16847$H...@n...tpnet.pl...

> hmmm...
> a moze to tylko ty to tak rozumiesz
> poza tym temu komus moglo sie zrobic glupio i przykro
> bo kazdy ma prawo do wlasnego zdania...

Dokladnie ma prawo, wiec i ja mam prawo twierdzic ze disco-polo
jest takie czy inne, to tez wyrazenie swojego zdania, przeciez nie
narzucam
go nikomu. Inni moga sie ze mna nie zgodzic. A jezeli tak jest to
dlaczego
zaraz ten text: "Mowisz tak bo mi zazdroscisz" ?????????
Przeciez takie postawienie sprawy nikogo nie obraza, a ja ze swej
strony
nikogo nie wieszam na szubienicy za to ze tego slucha....

Pozdrawiam Chevy

1. Data: 2000-01-29 06:34:20

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> writes:

> [...]
> ktoś - "mówisz tak bo zazdrościsz..."
>
> No właśnie. Zazdroszczę? Dlaczego ludzie przyjmują wyrażanie negatywnej

Bo to najlepsze wytlumacznie ktore nie zmusza ich do porzucenia swego
dobrego samopoczucia ani tez nie zmusza do zastanowienia sie nawet na
chwile nad slowami tego ktory krytykuje.

Wypowiedz "mowisz tak bo zazdroscisz" pelni tutaj role ochraniacza, od
ktorego "atakujacy" ma sie odbic jak od pilki.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-01-29 09:51:32

Od: "VAL" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydalo by sie troche asertywnosci.(Moim zdaniem)
Jak bys powiedzial poprostu " mnie sie disco-polo nie podoba"
zamiast obrazac rozmowce i oceniac jego gust to nie uslyszal bys
ze "zazdroscisz"?!
Pozdrawiam Val.
Ps.Podpisuje sie pod ponizsza opinia "Malej"

1. Data: 2000-01-31 07:54:06

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Val
Kosmo

VAL <v...@r...pl> napisał(a) w artykule
<86uetv$2so$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2000-01-31 14:52:41

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jan 2000 07:54:06 GMT, "kosmo" <k...@p...onet.pl> wrote:

Kosmo,

1. tnij posty (nie cytuj w całości tego, do czego się nie odnosisz)
2. odnoś się do czegoś _pod_ wybranym fragmentem.
3. nie wysyłaj postów w stylu "zgadzam się'.

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

Norwich Union - afera z falszywymi umowami
dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !
Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mę