zbawiennosc

51. Data: 2012-03-17 23:09:04

Temat: Re: zbawiennosc
Od: "p" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jk2603$g2c$1@inews.gazeta.pl>,
> k...@W...gazeta.pl says...

metody

> [...]
> negatywnych emocji bierze się z faktu wcześniejszego przeżywania
> pozytywnych emocji. Człowiek to tylko kupa komórek - głupie
> bieganie niszczy włókna mięśniowe, emocje komórki mózgu. W
> efekcie biegacz odczuwa bóle mięśni spowodowane nie tylko
> zakwasami, a osoba skierowana na emocje przeżywa doła. To nie
> jest "niedoskonałość" a jedynie konsekwencja wcześniejszych
> zdarzeń.
> Dodaj do zrozumienia epikureizmu sporą dawkę C2H5OH w postaci
> wina, a wszystko stanie się zrozumiałe. ;>

> To jestem niewdzięcznikiem, bo na świat się nie prosiłem ;>

Tez to przechodzilem. Daje dystans do roszczen innych (w tym rodzicow).
A jakby tak sie poczuc (zobaczyc "w roli") zaproszonych do zycia
przez...Zycie?
Prawa natury jako protorodzicielskie? Idac dalej tym tropem... ;)

> wyznacznik
>
> Na całe szczęście za jakiś czas skończy się cywilizacja, a wraz
> z nią zdechnie jakakolwiek filozofia. I za ładnych 10 milionów
> lat od nowa będzie tworzona i odkrywana.

Moze tak byc szybciej niz sie nam zdaje:
http://infra.org.pl/nauka/wszechwiat/1241-gwiazda-mi
erci-nasze-soce
Ale byc moze trzy dni i noce siedzenia kolkiem w domach wystarczy by
przetrwac. No a potem trzeba bedzie isc na wies...

52. Data: 2012-03-17 23:10:33

Od: "p" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> f...@g...pl says...
>
> Powiem więcej - to nawet fascynujące obserwowanie i słuchanie
> osób, które piją od 40 czy 50 lat, zanim dopadnie ich Korsakow.
> Ich myśli są proste i jasne, tyle że oparte bardzo zgrubnie na
> rzeczywistości. Z punktu widzenia psychologii takie osoby mają
> bardzo niskie IQ, ale wcześniej wyuczone przez nie schematy
> językowe i słownictwo powodują, że przyjmuje się ich wypowiedzi
> jako bardzo mądre. Załóżmy więc, że większość greckich
> filozofów, to psychopatyczni alkoholicy, których wypowiedzi
> znajdowały poklask u współczesnych, bo nie burzyły im

Ot nie mylic prostoty geniusza z prostactwem degenerata...

53. Data: 2012-03-17 23:12:45

Od: "p" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Może mieć krewetki, małże, ślimaki... i inne takie takie.
> Ale pełnia to taki ideał: i rybki, i rośliny, i kamole... :)

Nie lepiej wyemigrowac do Polinezji? Tam wszystko jest jedno z drugim w
kupie ;)

54. Data: 2012-03-17 23:25:19

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jk35l9$cqb$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> Ot nie mylic prostoty geniusza z prostactwem degenerata...

Z przykrością stwierdzam, że fakt życia greckich fiolozofów
ponad 2 tys. lat temu nie chroni ich przed oceną per degenerat.
;>

PF

55. Data: 2012-03-17 23:32:49

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jk34qq$fsa$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...
> [...]
> przed samochodami jak jego przodek przed nosorozcem czy stadem sloni.
> Dzungla technologiczna jest jego naturalnym srodowiskiem w ktorym adaptuje
> od malego. Technokultura to wspolczesna natura, wynik ewolucji srodowiska
> pod wplywem naturalnego czynnika jakim jest czlowiek. Mozesz tesknic za
> slowianskim grodem w puszczy ale twoj blok w warszawie czy na slasku to
> wlasciwie to samo stadlo. Inne wiezi lub ich brak? masz wiezi wirtualne.
> Nie przytulisz? Zaplac prostytutce albo kup w pubie skora i komora se zone ;)

Pisałem o ewolucji - w ewolucji, dzięki *wymieraniu* mniej
dostosowanych organizmów, następuje zorientowanie na zachowania
przynoszące korzyści. Tymczasem latanie po hipermarketach
korzyści nie daje.

> krancowo
> osobowosci

> A masz jakies dowody ze wczesniej tych lub innych chorob nie bylo?
> Ewolucja i dobor maturalny maja sie nadal dobrze, kto glupi skoczy z mostu
> na bunge dlugosci odleglosci do gleby, i Darwin sie nagroda przypomni...
> Natura jest tu i teraz. Skutki sa efektem przyczyn, przyczyny byly naturalne?
> Skutki sa takie rowniez. Przemija obraz tego swiata ale prawo panskie trwa
> na wieki.

Nie chodzi o to, że nie było [nie chorób, ale mutacji genów],
ale o to chodzi że nadal są - czyli odwrotnie niż w naturze,
chore genotypy są powielane.

> Eskimosi poza kregiem pol. mieli od zawsze sezonowo wiecej swiatla i jakos
> zyli. Insomnia jest naturalna reakcja, tak samo jak swiatlo ognisk, co z
> tego ze dzis czasem odtwarzanych na video?

;) Tyle że eskimosi to lud czysto łowiecki - bez zbieraczo czy
rolniczo.

PF

56. Data: 2012-03-17 23:36:06

Od: "oryg-inal" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Z przykrością stwierdzam, że fakt życia greckich fiolozofów
> ponad 2 tys. lat temu nie chroni ich przed oceną per degenerat.

Nie wszyscy mieli kase na wino, niektorzy pili tylko wode...z biedy i
mieszkali w beczce, bo woleli nauczyc sie jesc soczewice zamiast
przypodchlebiac sie wladcom. Proste zycie jest prostackie tylko dla
wspolczesnych degeneratow ;)

57. Data: 2012-03-17 23:53:20

Od: "2+2=natura" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> dostosowanych organizmów, następuje zorientowanie na zachowania
> przynoszące korzyści. Tymczasem latanie po hipermarketach

daje czasem o zlotowke tansza marchewke co pozwala niektorym przezyc
a tym ktore lataja za modnym/skapym ciuszkiem pozwala tez przezyc...
chwile triumfu nad konkurencja i osiagnac sukces reprodukcyjny
przezywajac...orgazm z atrakcyjniejszym od konurentek do jego genow samcem

> Nie chodzi o to, że nie było [nie chorób, ale mutacji genów],
> ale o to chodzi że nadal są - czyli odwrotnie niż w naturze,
> chore genotypy są powielane.

Bo natura jest chojna i potrafi wyzywic przez jakis wkalkulowany w nia czas
rowniez skarlale i chore zwierzeta...dla zachowania roznorodnosci genotypu i
niektorych cech recesywnych mogacych sie jej przydac w przyszlosci (w
statkach kosmicznych ratujacych ludzkosc bedzie malo miejsca wiec karly gora
a z oszczednosci energii moze i empatyczni slepcy)

> ;) Tyle że eskimosi to lud czysto łowiecki - bez zbieraczo czy
> rolniczo.

Ja tez lowie okazje na grupponie lub w przereblu allegro rozswietlany
LEDowym swiatlem calodobowego slonca monitorka a pozniejsza insomnia w
robocie to staly element rozgrywki ze zdolnymi do pozarcia cie na deser po
szkoleniu dla kadry menedzerskiej Bialymi Niedzwiadkami...

58. Data: 2012-03-18 00:04:57

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jk3756$no9$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> [...]
> mieszkali w beczce, bo woleli nauczyc sie jesc soczewice zamiast
> przypodchlebiac sie wladcom. Proste zycie jest prostackie tylko dla

O tych, którzy byli zbyt biedni, nikt nigdy nie napisał. ;>

PF

59. Data: 2012-03-18 00:17:02

Od: "memmolog" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jk3756$no9$1@inews.gazeta.pl>,
> k...@W...gazeta.pl says...

> O tych, którzy byli zbyt biedni, nikt nigdy nie napisał. ;>

Ot dobor naturalny...masz choc przynajmniej gadane...masz miejsce w annalach
(i dzieci na boku z bogatymi patrycjuszkami) ;P

60. Data: 2012-03-18 00:20:40

Od: "chlopski filozof" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

memmolog <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Ot dobor naturalny...masz choc przynajmniej gadane...masz miejsce w
annalach
> (i dzieci na boku z bogatymi patrycjuszkami) ;P

Dzis bysmy to nazwali syndromem Leppera, wczoraj Dyzmy...?

Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...
Sztuka nowoczesna.
Nowe Ranczo