zbawiennosc

81. Data: 2012-05-04 22:48:49

Temat: Re: zbawiennosc
Od: "bez-senny" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):

> [...]
Gdyby to

> Ludzie wolą obietnicę lepszego snu, niż refleksję. Ot i cała tajemnica.

Wzbudzmy wiec marzenia o snie na jawie...

82. Data: 2012-05-08 10:03:31

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-04 23:52, szewcbezbutow pisze:

> Mocno niedoksztaltowane i niesamodzielne.
> Bez pozytywnego wkladu partnera(=matki) beda mialy w serduchach dziure na
> amen. Pozostaje albo pat albo mozolnie niespieszna nieprzymuszajaca
> delikatna praca nad przewartosciowaniem hierarchii partnera? Do tego trzeba
> swietego...

No dobra, to mamy tę sól i ziemię.
To nie da się teraz po prostu 'zastosować postawy zbawiennej' ?

83. Data: 2012-05-08 20:58:09

Od: "kikut" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@c...pl> napisał(a):

> No dobra, to mamy tę sól i ziemię.
> To nie da się teraz po prostu 'zastosować postawy zbawiennej' ?

No wlasnie k@#$% stosuję!
Mnie to "zbawia" (od nienawisci) ale ta chodzi wciaz niezadowolona
bo zawsze chce akurat nie to co moge w danej chwili zaoferowac...

84. Data: 2012-05-14 16:54:08

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 00:29, bezkitu pisze:

> owa
> dokonywac

> A nie przypadkiem rozpowiadac na dachach?
> A jesli bezwarunkowosc jest jej (postawy) warunkiem nieodzownym?

Rozpowiadają wszędzie, księgi na pisali i do kogo to trafia?

85. Data: 2012-05-14 20:45:09

Od: "gandisan" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E <j...@i...pl> napisał(a):

> Rozpowiadają wszędzie, księgi na pisali i do kogo to trafia?

Gandi kiedys powiedzial ze gdyby chrzescijanie zyli tym co glosza to juz
dawno caly swiat bylby chrzescijanski...
To trzeba glosic zyciem albo sie nim glosi ze sie nie zyje tym co sie glosi.

Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...
Sztuka nowoczesna.
Nowe Ranczo