Re: zbawiennosc

1. Data: 2012-05-28 07:25:43

Temat: Re: zbawiennosc
Od: "ktosodpowie" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy zdaniem tu szacownych istnieje cos takiego jak prosta postawa
osobowosci, nastawienie psychiczne, swiatooglad osobisty, umozliwiajacy
niezmacony spokoj wewnetrzny (harmonie psychiczna, duchowa)?
jesli tak to skad sie wywodzi, czym sie cechuje, jak objawliajetsa, na co
ukierunkowane jest takie nastawienie osobowosci, psychiki, duszy, by owa
zbawiennosc (postawy wewnetrznej) mogla sie na owej osobowosci dokonywac
nieprzerwanie i niezachwianie?
Pytam o cos wiecej niz o podstawy osiagniecia poprzez wlasciwe
ukierunkowanie, nastawienie wewnetrzne zdrowia psyche, pytam o to co otwiera
na pelna zmaksymalizowana radosc zycia...

wiec?
--
"bacz ze kobieta nigdy nie zadaje pytania jesli nie zna na nie odpowiedzi..."

2. Data: 2012-05-28 21:38:10

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-28 09:25, ktosodpowie pisze:
> [...]
> --
> "bacz ze kobieta nigdy nie zadaje pytania jesli nie zna na nie odpowiedzi..."

Możliwie prosty i uniwersalny nawyk emocjonalny zwany też potocznie
pozytywnym nastawieniem, optymizmem, etc. etc.

3. Data: 2012-05-28 22:33:47

Od: " " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.E <j...@i...pl> napisał(a):

> Możliwie prosty i uniwersalny nawyk emocjonalny zwany też potocznie
> pozytywnym nastawieniem, optymizmem, etc. etc.

Pozytywne nastawienie obraca sie w proch wobec cierpienia chorych ba raka
lub krzywdy wyrzadzanej niewinnym

4. Data: 2012-06-02 17:14:31

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jpv99n$5hg$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> [...]
> ukierunkowanie, nastawienie wewnetrzne zdrowia psyche, pytam o to co otwiera
> na pelna zmaksymalizowana radosc zycia...

Więc ostatnio w jakiejś gazecie pokazywano mnichów buddyjskich
balujących przy alkoholu i przy kartach. Odpowiadam więc -
istnieje taka postawa - nazywa się izolacja i/lub starość [mnisi
buddyjscy na starość pewnie już nie piją i nie grają w karty
;>].

PF

5. Data: 2012-06-02 17:33:36

Od: "old-boy" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> istnieje taka postawa - nazywa się izolacja i/lub starość [mnisi
> buddyjscy na starość pewnie już nie piją i nie grają w karty

mnie tam ani towarzystwo ani karty czy trunki mimo wieku nie przeszkadzaja

6. Data: 2012-06-02 19:21:23

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jqdipg$9cq$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> co
> otwiera

> mnie tam ani towarzystwo ani karty czy trunki mimo wieku nie przeszkadzaja

Tobie może i nie, ale przedmówcy tak.

PF

7. Data: 2012-06-04 07:17:59

Od: "old-b" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jqdipg$9cq$1@inews.gazeta.pl>,
> k...@W...gazeta.pl says...

> Tobie może i nie, ale przedmówcy tak.

Przedmowca ma niestety wspolny ze mna adres mailowy...

8. Data: 2012-06-07 00:57:36

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jqhnf7$m37$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> [...]
> dokonywac

> przeszkadzaja

> Przedmowca ma niestety wspolny ze mna adres mailowy...

I siem zdradziłeś, chociaż mnie to zwisa, bo nie sprawdzałem. ;>

PF

9. Data: 2012-06-07 20:58:31

Od: "akuku" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jqhnf7$m37$1@inews.gazeta.pl>,
> k...@W...gazeta.pl says...

> I siem zdradziłeś, chociaż mnie to zwisa, bo nie sprawdzałem. ;>

Wiem. Dlatego wyjasniam.

10. Data: 2012-06-07 20:59:15

Od: "akuku" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> In article <jqhnf7$m37$1@inews.gazeta.pl>,
> k...@W...gazeta.pl says...

> I siem zdradziłeś, chociaż mnie to zwisa, bo nie sprawdzałem. ;>

Dlatego wyjasniam.

Re: przeprosiny
Re: przeprosiny
Re: przeprosiny