zbiornik na wode do podlewania

1. Data: 2002-10-02 10:01:22

Temat: zbiornik na wode do podlewania
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi sie kupic stalowy zbiornik i mam zamiar wykorzystać go na dużej
działce
jako zbiornik do gromadzenia wody - deszczówki lub wody z wierconej studni.
Czy ktos z szaownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej materii ?
Zastanawiam sie czy tak gromadzona woda nie zmieni swoich właściwości przy
jej zbyt długim przetrzymywaniu ... siakieś glony itp. Dajmy na to, że
zgromadzoną
wodę przetrzymam od jesien do wiosny.

Za wszelki rady i pomoc - z góry dziekuję.

smokol

2. Data: 2002-10-02 19:59:17

Temat: Re: zbiornik na wode do podlewania
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiam sie czy tak gromadzona woda nie zmieni swoich właściwości przy
> jej zbyt długim przetrzymywaniu ... siakieś glony itp. Dajmy na to, że

Czy ta woda zamarzając w zimie nie zniszczy zbiornika?
Glony nie szkodzą roślinom. Jeżeli zbiornik będzie zakryty przed światłem to
glony nie będą się rozwijały.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-10-02 22:31:15

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbiornik bedzie solidnie zabezpieczony wewnątrz i zewnątrz
przed wilgocią, rdzą itp. Jeżeli brak dostępu światła eliminuje
rozwój glonów to super. Zbiornik bedzie zakopany jakieś 4 metry
pod ziemią (jest dość wysoki) wiec i tempratura nie bedzie zbyt
wysoka by umożliwiać rozwój jakiś ustrojów, ale też woda w nim
zmagazynowana nie powiina zimą zamarzać ... Pewni niezbędny
bedzie przegląd i ewentualnie malowanie wewnątrz co 1-2 lata ...

Czy taka deszczówka bedzie mogła być np. trzymana z 2-3 miesiące ?

4. Data: 2002-10-03 10:52:47

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 metry pod ziemią! No, no... to już całkiem niezłe ciśnienie i w ogóle...
:) Tyle poświęcenia żeby sobie ponurkować na własnej działce... kto by
pomyślał... :))))
Może nawet innych nurków dałoby się zapraszać :)))
> [...]
> bedzie przegląd i ewentualnie malowanie wewnątrz co 1-2 lata ...
>
> Czy taka deszczówka bedzie mogła być np. trzymana z 2-3 miesiące ?

co to za roslina
naftalina i kret
bukszpan
Benjamin - zolkna i opadaja liscie