zdenerwowanie

1. Data: 2000-10-07 20:05:22

Temat: zdenerwowanie
Od: tolek banan <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak radzić sobie z nerwami w najprostszy sposób?

1. Data: 2000-10-08 08:03:10

Temat: Re: zdenerwowanie
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak radzić sobie z nerwami w najprostszy sposób?

Pił zioła. Gdy byłam młodsza i brat cała czas chciał mnie zamordować, to
starzy mu dawali ziółka na uspokojenie i pomagało. A zresztą nic nie rób z
nerwami. Niech sobie będą.
Ania

1. Data: 2000-10-08 18:47:04

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

tolek banan wrote in message <8rnvm3$gkq$1@i26.cnt.pl>...
>jak radzić sobie z nerwami w najprostszy sposób?

Kiedy poczujesz, ze sie zdenerwowany, licz do dziesieciu i nerwy Ci przejda.
Czym wolniej liczysz tym lepiej.
Serio!

jakub

1. Data: 2000-10-09 19:09:57

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy poczujesz, ze sie zdenerwowany, licz do dziesieciu i nerwy Ci
przejda.
> Czym wolniej liczysz tym lepiej.
> Serio!
>
> jakub
------------------- a jak nie wystarczy do 10, lec dalej - na ogol przy
setce jest juz zupelnie dobrze....
moze to byc tez setka na liczniku samochodowym - jazda swietnie uspakaja.

1. Data: 2000-10-10 08:14:56

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze to byc tez setka na liczniku samochodowym - jazda swietnie uspakaja.

Szczegolnie gdy sie stoi w korkach ;)
spider.

1. Data: 2000-10-10 21:09:09

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

> Szczegolnie gdy sie stoi w korkach ;)
> spider.
------------ rany, wtedy masz na liczniku 0 - 20 km/godz. a mowilam o
setce....
to dziala poza miastem i poza godzinami szczytu

1. Data: 2000-10-11 07:06:22

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ------------ rany, wtedy masz na liczniku 0 - 20 km/godz. a mowilam o
> setce....
> to dziala poza miastem i poza godzinami szczytu

I gdy lapia Cie gliny to bardzo spokojnie odbierasz mandat ;)))
No tak i trzeba miec samochod :)
spider.

1. Data: 2000-10-11 15:29:04

Temat: Odp: zdenerwowanie
Od: "zuza" <z...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rt9if$l2o$...@n...tpi.pl...
> przejda.

> ------------------- a jak nie wystarczy do 10, lec dalej - na ogol przy
> setce jest juz zupelnie dobrze....
> moze to byc tez setka na liczniku samochodowym - jazda swietnie uspakaja.

Mnie sie sprawdza ta metoda
Jak juz nie moge sobie dać rady wsiadam w samochod i jade za miasto i jade
czekajac kiedy mi przejdzie. Z reguly przechodzi po stu, wtedy moge wracac.
Moj zyciowy rekord to 500 w jedna strone. Ale bylam wkurzona.
Niestety jedyna wada sa koszty benzyny ( i ewentualnie mandatow).

pozdrawiam
z.

1. Data: 2000-10-11 19:46:43

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

zuza wrote in message <8s214f$crq$1@helios.man.lublin.pl>...

> [...]
>Moj zyciowy rekord to 500 w jedna strone. Ale bylam wkurzona.
>Niestety jedyna wada sa koszty benzyny ( i ewentualnie mandatow).

To dlaczego nie uzywasz roweru albo przynajmniej motoru?:-)

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-10-11 19:49:47

Od: "Konik Bujany" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net>
Mnie sie sprawdza ta metoda
Jak juz nie moge sobie da rady wsiadam w samochod i jade za miasto i
Bo to nie jest przyjemne !

Przemijam
testy osobowosci
Zazdrosc - problem