zdjecia

1. Data: 2002-09-05 14:59:37

Temat: zdjecia
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dodalem pare zdjec na swojej stronie
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/index.htm
Konkretnie:
Alopecurus - Foxtail - Wyczyniec
Campsis radicans - Trumpet creeper - Milin amerykanski
Cynanchum laeve - Sandvine - Obojnik
Cyperus esculentus - Nut sedge - Cibora jadalna
Filipendula rubra - Queen-of-the-prairie - Wiazowka czerwona
Melilotus alba - White sweet clover - Nostrzyk bialy
Melilotus officinalis - Yellow sweet clover - Nostrzyk zolty
Myosotis - Forget-me-not - Niezapominajka
Primula x polyantha - Polyanthus promrose - Pierwiosnek
Pyracantha - Firethorn - Ognik
Sanguinaria canadensis - Bloodroot - Sangwinaria kanadyjska
Taraxacum officinale - Dandelion - Mniszek pospolity (mlecz)
Vitis vinifera - Grape - Winorosl
Zinnia elegans - Zinnia - Cynia wytworna
oraz dwa UFO i owoce szkarlatki.

Czy ktos moze rozpoznac te UFO? Bede tez wdzieczny za inne
uwagi. Jesli chodzi o winorosl, to nie mam najmniejszego pojecia,
co to za odmiana - rosla tam, kiedy kupilem dom.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-09-05 17:00:57

Temat: Re: zdjecia
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> [...]

> uwagi. Jesli chodzi o winorosl, to nie mam najmniejszego pojecia,
> co to za odmiana - rosla tam, kiedy kupilem dom.

Ufo4 przypomina jednoroczną ślazówkę (Lavatera) lub ślaz (Malva), z
przechyłem w stronę ślazówki.
Ufo5 wygląda na dwukondygnacyjną pysznogłówkę (Monarda).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-09-05 18:03:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Ufo4 przypomina jednoroczną ślazówkę (Lavatera) lub ślaz (Malva), z
> przechyłem w stronę ślazówki.

Istotnie, wypisz-wymaluj Lavatera trimestris.

> Ufo5 wygląda na dwukondygnacyjną pysznogłówkę (Monarda).

Faktycznie. Tylko nie wiem jaka. Didyma? Chyba nie.

Dziekuje bardzo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-09-05 18:31:47

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
>
> Ufo4 przypomina jednoroczną ślazówkę (Lavatera) lub ślaz (Malva), z
> przechyłem w stronę ślazówki.
> Pozdrawiam, Basia.

Mam taką samą! Ślazówka podarowana przez znajomych o pierwotnie również
niezidentyfikowanej nazwie.
BoGusław

5. Data: 2002-09-06 05:21:29

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dodalem pare zdjec na swojej stronie
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/index.htm

Wyśmienite ->>> do ulubionych ale....

czy ta strona wyglądać by mogła nie jak spis treści lecz jako album
(miniaturki z podpisem w dymku) po kliknięciu duże zdjęcie?

Byłoby ładniej i prościej szukać "jak się nazywa to co kwitnie u mnie
na oknie" - nie wszyscy są botanikami.

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-09-06 12:38:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:19888-1031289643@213.17.138.62...

> czy ta strona wyglądać by mogła nie jak spis treści lecz jako album
> (miniaturki z podpisem w dymku) po kliknięciu duże zdjęcie?

Moglaby, ale wymagaloby to dodatkowej pracy. Moze sie kiedys za to zabiore.
Jesli znasz sie dobrze na projektowaniu stron, napisz na priva i podyskutujemy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-09-06 18:41:36

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Przeglądając zdjęcia z Twojego ogrodu zainteresował mnie Suchodrzew Maacka.
W sklepie kilkakrotnie ogladałam te krzaczki, ale zabrakło mi wyobrażni...
Na Twoim zdjęciu wyglada przepięknie; czy długo kwitnie i czy to drzewo czy
krzew ?
Chyba powinnam kupić.

--
pozdrawiam, Elżbieta Łuczyńska

wiadomości news:tjKd9.93092$N9.15193301@twister.neo.rr.com...

8. Data: 2002-09-06 20:02:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in message

> [...]
> Na Twoim zdjęciu wyglada przepięknie; czy długo kwitnie i czy to drzewo czy

To krzew, Straszny chwast, tutaj uwaza sie go za "invasive alien". Ten co na
zdjeciu byl zasadzony jako odzysk ze smietnika, na ktorym wyladowal
obrabany i wykarczowany pien (lezal tam 3 dni). I wyrosl szybko i wspaniale.
Kwitnie nie tak bardzo dlugo, kwiaty sa raczej drobne, ale ladne. A potem
owoce to sliczne czerwone kuleczki osadzone parami przy lodydze. Potrafi
kwitnac 2 razy do roku. Krzew sam w sobie tez ladny. Ogolnie - warto miec,
choc nie jest to jakies cudo przyrody.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2002-09-07 00:14:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in message

> owoce to sliczne czerwone kuleczki osadzone parami przy lodydze.

Przepraszam, nie parami a po 4 (wlasnie sprawdzilem).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2002-09-07 05:17:20

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dlaczego napisałeś STRASZNY chwast.

--
pozdrawiam , Elżbieta Łuczynska

wiadomości news:ZQ7e9.97037$N9.15809536@twister.neo.rr.com...
> [...]
> kwitnac 2 razy do roku. Krzew sam w sobie tez ladny. Ogolnie - warto miec,

Oswietlenie
kirengeszoma mi zdycha
komary
borowki brusznice