[zdjęcia] cuda w parku Źródliska w Łodzi

11. Data: 2004-10-05 18:50:11

Temat: Re: [zdjęcia] cuda w parku Źródliska w Łodzi
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cjumg9$79f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przez co okoliczni łodzianie skarżą się na plagi komarów każdego roku....

Co tam komary, dla takich roślinek to dałabym sobie trochę krwi
upuścić....

Pozdrawia TeresaR

12. Data: 2004-10-05 18:54:04

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-10-05 19:14:08

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> To ta łódź po bagnach plywa?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Też coś, oczywiściem, że tak. To dzięki bagnom i niezliczonym strugom wodnym
rozwinął się w Łodzi przemysł. Pierwsze maszyny dziewiarskie napędzane były
siłą grawitacji - młyny wodne. Rewolucja przemysłowa zniszczyła środowisko
naturalne regionu, ale jak widać w okolicznych miejskich parkach wszystko
powoli się odradza. I dobrze!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

14. Data: 2004-10-05 19:57:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> W naturze tak na pewno nie rosną zostały posadzone .
> Mogą być z parku ? no nie wiem chyba że z ogrodu ,gdzie rosną
> Kruszczyki????/ miały być zdjęcia
> Wygląda mi to na kolekcję hobbysty

No przecież u Bogusława napstrykali :) Gdzie w jakim parku rosłyby obuwiki?
:)))

Pozdrawiam
Kaśka

15. Data: 2004-10-05 19:59:11

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Hej...
A ja chodziłem do "dwójki" która wtedy mieściła się na Targowej przy
filmówce... A do parku chodziło się na wagary... Ale wtedy było to bardzo
zaniedbane i niebezpieczne miejsce...
Pozdrawiam
Jan

16. Data: 2004-10-05 20:47:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

W naturze tak na pewno nie rosną zostały posadzone .
Mogą być z parku ? no nie wiem chyba że z ogrodu ,gdzie rosną

Pozdrawiam TeresaR

17. Data: 2004-10-05 20:50:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> No przecież u Bogusława napstrykali :) Gdzie w jakim parku rosłyby
> [...]
Manipulacja ufnym i bezkrytycznym społeczeństwem ogrodowym znaczy się,
została dokonana. Dzięki Ci Kasiu za to otrzeźwiające spostrzeżenie bo już o
mały włos a dalbym się omamić.

Pozdrawiam rozszyfrowująco
skryba

18. Data: 2004-10-05 21:16:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jakim sposobem pozyskane????

Uczciwie zakupione, pozyskać obuwików chyba się nie da.

> A co niektórym zarzuca się uszczykiwanie!!!
> Gdzie można to cosik cudne nabyć???????/

Na przykład tutaj
http://www.rareplants.co.uk/prodtype.asp?PT_ID=94&st
rPageHistory=cat

Pozdrawiam
Kaśka

19. Data: 2004-10-05 21:23:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uczciwie zakupione, pozyskać obuwików chyba się nie da.

> Na przykład tutaj
> http://www.rareplants.co.uk/prodtype.asp?PT_ID=94&st
rPageHistory=cat

Można też u nas. Są także legalnie sprowadzane.

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2004-10-05 22:08:38

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ciekawe jakim sposobem pozyskane????
A co niektórym zarzuca się uszczykiwanie!!!
Gdzie można to cosik cudne nabyć???????/

Pozdrawiam zazdrośnie TeresaR

Dni Dzialkowca - koniecznie zobaczcie :)
bylina peruwianska
Niespodziewany
Jak dbać o trzykrotkę
Zapylanie Moreli Harcot ?