zdjęcia z końca maja

21. Data: 2004-05-26 09:42:27

Temat: Re: zdjęcia z końca maja
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:c91mu3$s2m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
> wiadomości news:c91iot$jqj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśli też chodzi o rudbekię, to informuję, że mam trzy egzemplarze :)

O rudbekię. Ten kolor kwiatów - storczyki też lubię w takich barwach :-) i
właśnie coś takiego zamówiłam z Indonezji.

> niż
>
> Moje tez topornie, na razie po zimie padła mi tylko jedna, reszta się
> trzyma. A o lewizjach i o tym jak je ratowałam to ja mogę godzinami :))

Ja też, zmagam się z nimi ponad 10 lat. Najlepsze efekty miałam, kiedy
uprawiałam je w dużej glinianej misie.

> Jaka to jest?

Sorry, wpadli synowie z kwiatami (wszak to Dzień Matki :)] i źle napisałam.
Chodzi o L. nevadensis, ta o białych, siedzących kwiatach.:)

Z pozdrowieniami, Maria

22. Data: 2004-05-26 09:45:11

Temat: Odp: zdjęcia z końca maja
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c91m8a$aee$...@a...news.tpi.pl...

> Januszu najpierw czepiasz się Bogusaława, ze nie opisuje,

Bo nie opisuje :-(

ja opisuję tez > źle,

Lepiej :-), ale nie do końca.
Jeżeli opisujesz to dla Bogusława, to w porządku. On ten slang zrozumie.
Jeżeli dla mnie początkującego amatora - to jest to mało użyteczne.
Masz piękne kwiecie. Co niektóre tez chciałbym mieć. I co? Spiszę sobie
nazwy łacińskie i polecę pytać po róznych sklepach i szkółkach? Już kiedys
próbowałem. Gdybym był na zielono pomalowany to sprzedawcy z mniejszym
zdziwieniem pewnie by na mnie patrzyli. Kompletne osłupienie na twarzach -
to mało powiedziane.
Oczywiście mogę grzebać w googlach i tlumaczyć na ludzki język. Wygodniej
jednak byłoby takim profanom jak ja mieć gotową nazwę bez grzebania. :-)))))
Masz Kasiu piękne rośliny i po nich widać, ze jesteś świetną ogrodniczką. To
po co Ci jeszcze łacińskie snobowanie?? Myślisz, ze przyda Ci ono jeszcze
ogrodniczego splendoru??? :-)))))))))))))

> Ma nazwę, nazywa się 'White Feather'. Latem liście zielenieją, nie
> całkowicie, jakies smugi białe mają.

No to jestem mniej zainteresowany....
Pozdrawiam :-)
Janusz

23. Data: 2004-05-26 10:26:49

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" napisała:

> Sorry, wpadli synowie z kwiatami (wszak to Dzień Matki :)] i źle napisałam.
> Chodzi o L. nevadensis, ta o białych, siedzących kwiatach.:)

Nie trzeba sadzić od nowa! Zamiera, ale na wiosnę się odradza.
Ma za to inną wadę - kwitnie dosłownie kilka dni.

Pozdrowienia i życzenia,
Krzysztof

24. Data: 2004-05-26 10:39:14

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Nie trzeba sadzić od nowa! Zamiera, ale na wiosnę się odradza.
> Ma za to inną wadę - kwitnie dosłownie kilka dni.

Próbowałam 3 razy. Nigdy na wiosne nic się nie odrodziło. Chyba mam lewe
ręce :(.

> Pozdrowienia i życzenia,

A dziękuje pięknie :-))

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2004-05-26 12:22:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Januszu najpierw czepiasz się Bogusaława, ze nie opisuje, ja opisuję tez
> źle, na drugi raz komplet zdjęć Ci poślę, opiszesz je i posyłamy na serwer
> :))

Mnie się podobają opisy, przynajmniej zidentyfikowałam parę
swoich bylinek i nawet jak część znowu zapomnę, to i tak jest to
duży krok naprzód :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2004-05-26 14:04:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c91m8a$aee$...@a...news.tpi.pl...
> >

> Bo nie opisuje :-(

A ja na to również tak :(((

> [...]
> próbowałem. Gdybym był na zielono pomalowany to sprzedawcy z mniejszym
> zdziwieniem pewnie by na mnie patrzyli. Kompletne osłupienie na twarzach -

:)))) Dobre, kawa stała daleko :))

> Oczywiście mogę grzebać w googlach i tlumaczyć na ludzki język. Wygodniej
> jednak byłoby takim profanom jak ja mieć gotową nazwę bez grzebania.
:-)))))

Ty od razu się przyznaj, że Leniuszek jesteś :))))

> Masz Kasiu piękne rośliny i po nich widać, ze jesteś świetną ogrodniczką.
> po co Ci jeszcze łacińskie snobowanie?? Myślisz, ze przyda Ci ono jeszcze
> ogrodniczego splendoru??? :-)))))))))))))

:))))))
Nie doda, ale wolę napisać tam arabis niż gesowka, po prostu Webalbum nie
pokazuje obrazków, które są podpisane po polsku (a dokładnie gdy znajdą się
tam nasze polskie ś, ć,ż) zreszta przykład jest, nie ma obrazka jednej
funkii. Jak pójdziesz do sklepu z poprzkręcanymi polskimi nazwami nikt już
Ciebie nie zrozumie.

Pozdrawiam
Kaśka

27. Data: 2004-05-26 15:06:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Katarzyna Tkaczyk wrote:
> >

> Mnie się podobają opisy, przynajmniej zidentyfikowałam parę
> swoich bylinek i nawet jak część znowu zapomnę, to i tak jest to
> duży krok naprzód :-)

Etykiety trzeba wsadzać, wtedy łatwiej mozna sobie przypomieć :)

Pozdrawiam'
Kaśka

28. Data: 2004-05-26 15:11:11

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:c91ov0$5e7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> O rudbekię. Ten kolor kwiatów - storczyki też lubię w takich barwach :-) i
> właśnie coś takiego zamówiłam z Indonezji.

Rudbekię, czy storczyka? :)

> Ja też, zmagam się z nimi ponad 10 lat. Najlepsze efekty miałam, kiedy
> uprawiałam je w dużej glinianej misie.

Moje chyba pod świerczkami czują się dobrze, ale pomarańczowa jakaś dziwna
sie robi :(

> Sorry, wpadli synowie z kwiatami (wszak to Dzień Matki :)] i źle
napisałam.
> Chodzi o L. nevadensis, ta o białych, siedzących kwiatach.:)

Moja się wysiała, poszłam własnie policzyć, 50 siewek plus-minus :)

Pozdrawiam
Kaśka

29. Data: 2004-05-26 15:13:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

> Mam, ale wyraźnie gatunek, a Ty masz odmianę - te podsadki kwiatowe (bo
> płatki to raczej nie są?) znacznie większe i bardziej dekoracyjne. No
chyba
> że to tylko tak na zdjęciu:-))))

Raczej na zdjęciu, czarne dzyndzle sa jeszcze małe i proporcjonalnie to
wygląda, potem się wydłużą i nic ciekawego, one chyba ładnie w bukiecie mogą
sie prezentować :)

Pozdrawiam
Kaśka

30. Data: 2004-05-26 19:06:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja pierwsza padła, nawet nie zakwitła, tej chyba lepiej z miejscem
> utrafiłam. Fajna ta Valerianka jest i dość długo kwitnie. :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Czy to Twój ogród na ostatnich fotkach ?
Jeśli tak, to czy zauważyłaś, że tam się jakieś
drzewo wypieprzyło ?

Pozdrawia widocznie boletus

szkółka bylin w Pakości
Perukowiec