zdjecia ze spotkania - Ełk 25.08.2007

1. Data: 2007-09-07 12:27:29

Temat: zdjecia ze spotkania - Ełk 25.08.2007
Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://gosiajg.multiply.com/photos/album/53
Milego ogladania Gosia (Ełk)

2. Data: 2007-09-07 14:46:17

Temat: Re: zdjecia ze spotkania - Ełk 25.08.2007
Od: "Neopsorka" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne prace!!! Gratuluję i Pozdrawiam, Aga
Użytkownik "Gosia Jankowska" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:fbrg3i$sn6$1@news.onet.pl...

3. Data: 2007-09-07 16:41:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Jankowska wrote:

> http://gosiajg.multiply.com/photos/album/53
> Milego ogladania Gosia (Ełk)

Widzę, że ma macie w swoim gronie także krzyżykującego pana :).
Piękne hafty.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2007-09-08 08:17:02

Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piękne prace, pozdrawiam wszystkich , szczególnie pana Jana.
Przy okazji mam pytanie.
Zauważyłam ,że większość prac jest robiona od strony lewej, ja robię od strony
prawej. Czy to żle? Czy ma to znaczenie dla estetyki pracy ?
Dana

5. Data: 2007-09-08 11:14:45

Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strony
> prawej. Czy to żle? Czy ma to znaczenie dla estetyki pracy ?
Wcale nie jest zle ,kazdy zaczyna prace jak mu najwygodniej :-).Podobno
wlasciwie jest zaczynac prace od srodka ale dla mnie to bez
sensu:-)Osobiscie zaczynam prace od dolu i z prawej strony .Pozdrawiam i
dzieki za mile slowa :-)-przekaze dalej dla dziewczyn pochwaly no i dla jak
na razie jedynego rodzynka :-)).

xxxx bogactwo alfabetów
Przepraszamy zmiana
[OT] Picassa