zdjęcia ze spotkania w Warszawie..

1. Data: 2005-10-25 20:54:19

Temat: zdjęcia ze spotkania w Warszawie..
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

..są tu:
http://glinki.com/?l=peirnz

Tradycyjnie proszę autorki prac bezimiennych o przyznanie się :)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

2. Data: 2005-10-25 21:15:59

Temat: Re: zdjęcia ze spotkania w Warszawie..
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle prace super.
Maskotki powaliły mnie na kolana. Są śliczne. Schemat do Żyrafy i
Kłapouchego chętnie przygarnę.

Dziunia

3. Data: 2005-10-26 06:37:02

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..są tu:
> http://glinki.com/?l=peirnz

och...ta spódnica...ta bluzka...i te serwetki frywolitkowe...kogo mogępoprosić
o schematy?jestem zachwycona:)!!!

paprocia

4. Data: 2005-10-26 06:37:54

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-10-26 06:58:30

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> och...ta spódnica...ta bluzka...i te serwetki frywolitkowe...kogo
> mogępoprosić
> o schematy?jestem zachwycona:)!!!

ja tez jestem zachwycona spodnica, bluzka i topikiem. rewelka!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

6. Data: 2005-10-26 07:23:06

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> ..są tu:
> http://glinki.com/?l=peirnz
>
> Tradycyjnie proszę autorki prac bezimiennych o przyznanie się :)
> Pozdrawiam
> Julita

O rany - kłapouchy po prostu cudny - Joe, bardzo proszę o schemat :-)

Pozdrawiam, Marta

7. Data: 2005-10-26 08:00:16

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:O
WOWWWW

Te maskoty-slicznoty zwalaja z nog.
Wiem, ze prosby o schematy nie tu, ale moze... jednak... ktos... JOE :)))

Brawo brawo brawisssimo!!!

No i niekwestionowane cudo-spodnica... marzenie :)
--
Zachwycona Anngo, czyli mama Blazeja :)

8. Data: 2005-10-26 08:20:24

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..są tu:
> http://glinki.com/?l=peirnz
>
> Tradycyjnie proszę autorki prac bezimiennych o przyznanie się :)
> Pozdrawiam
> Julita
>
> --
> http://www.galeria.szpilka.prv.pl
> http://galeriaszpilka.blox.pl
>
> FAQ pl.rec.robotki-reczne:
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm

Prace rewelacja.
Ponieważ ostatnio jestem mocno szydełkująca, zauroczyła mnie serweta Kruszynki
i w związku z tym mam nieśmiała prośbę o wzór.
Czy jest to do zrealizowania?
Pozdrawiam. Magdalena.

9. Data: 2005-10-26 11:03:35

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponieważ ostatnio jestem mocno szydełkująca, zauroczyła mnie serweta Kruszynki
> i w związku z tym mam nieśmiała prośbę o wzór.

Prace są super, szydełko dla mnie jest zupełną zagadką więc tym badziej
podziwiam. Wreszcie też zobaczyłam Wasze twarze i przestałyście być dla
(przynajmniej częściowo) tylko imionami. Niestety na spotkaniu być nie mogłam
ale forum czytam coddziennie i jest to dla mnie miła odskocznia od pracy.
Pozdrawiam z nadzieją, że na następnym spotkaniu będę mogła być. I pytanie kiedy
może się ono odbyć? czy ktoś wie?
Basia

10. Data: 2005-10-26 12:06:17

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny drogie,
Kto chce zabawki niech napisze do mnie na priv bardzo proszę. Mam kiepskie
łącze i chciałabym wysłać wszystko sprawnie jednym rzutem, wysyłając po
trochu to mnie mąż zadusi.
Aha - żyrafa (do kompletu jest jeszcze zebra i hipopotam) jest po rosyjsku,
a puchatki (cała czwórka - miś, osioł, tygrys i prosiak) po angielsku.
Wyłącznie opisy, żadnych schematów.
Pozdrawiam,

Joe

Portal rękodzieła, wystawcie swoje prace w naszej galerii.
szydełko
[włóczki] Angorka Aniluksu
szydelkowe maskotki
druty - czapka peruka