zdjecia ze spotkania w Zielonej Górze

1. Data: 2004-01-31 10:41:40

Temat: zdjecia ze spotkania w Zielonej Górze
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
http://republika.pl/beazuku/spotkanie0.html

Nie sa to wszytskie zdjeia, poniewaz pozostale byly robione na kliszy, ktora
jeszcze nie zostala wypstrykana, czyli druga czesc bedzie za jakis czas
blizej niokreslony.

PS.
Bardzo prosze o kontakt Anię z Jedrzychowa (na b...@o...pl).
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-01-31 11:56:32

Temat: Re: zdjecia ze spotkania w Zielonej Górze
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska, przestańcie na chwilę oglądać tę stronkę, bo nie mogę się obejrzeć
;-)

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-02-01 15:32:55

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-01-31 11:41, Beazuku napisał(a):
> [...]
> jeszcze nie zostala wypstrykana, czyli druga czesc bedzie za jakis czas

Bardzo fajna stronka. Gratuluje!

No i mamy druga Belle ale z duzej litery

pozdrawiam
bella z Rzeszowa

[szydelko] nici
kapelusik na szydełku