zdjęcia ze spotkania warszawsko-poznańskiego :)

1. Data: 2004-06-10 21:22:15

Temat: zdjęcia ze spotkania warszawsko-poznańskiego :)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Uporałam się wreszcie z obrobieniem tego wszystkiego :)
Zdjęcia tradycyjnie można zobaczyć w Szpilce:
http://www.szpilka.netnafta.pl/robotki/spotkania/04_
06_01/index.htm
Poza tym trochę się na mojej stronie pozmieniało... ale to już same
musicie zobaczyć ;)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-10 21:27:05

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam dodać, że kompletnie już nie wiem , co jest czyje, co
zdobyczne i w ogóle, więc tradycyjnie czekam na podpowiedzi :)
pozdrawiam raz jeszcze
Julita

1. Data: 2004-06-11 07:04:46

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pieknie prosze o wzór tej slicznosci :
http://www.szpilka.netnafta.pl/robotki/spotkania/04_
06_01/strony/27.htm

Agatek

1. Data: 2004-06-11 08:33:59

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te rozowe skarpetki to mnie powalily z nog, sa FANTASTYCZNE.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-06-11 09:01:23

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

REWELKA!!!
Szkoda, że i tym razem nie mogłam do was dołaczyć... może nastepnym
razem :-)

gdaMa (Magda)
aktualnie na warsztacie: [xxx] Tatty Teddy - Wedding (A row of love
chwilowo w odstawce:-))
http://mmmki.webpark.pl/hafty.html

1. Data: 2004-06-11 14:02:32

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto to robił i jak długo?
http://tinylink.com/?xLoZYu1dCf
Mniam, jak mi się podoba :-)))
Anna

1. Data: 2004-06-11 14:09:05

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto to robił i jak długo?
> http://tinylink.com/?xLoZYu1dCf
> Mniam, jak mi się podoba :-)))
> Anna

Zrobienie tego obrusu zajęło mi jeden rok. Ale nie miałam jeszcze wprawy w
szydełkowaniu i chyba dlatego tak długo.

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-06-11 14:27:01

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobienie tego obrusu zajęło mi jeden rok. Ale nie miałam jeszcze wprawy
> szydełkowaniu i chyba dlatego tak długo.
>
> pozdrawiam
> Ania (Poznań)

A, to Ty :)
Ja mam wprawę w szydełkowaniu, ale też by mi pewnie zajęło to rok. Naprawdę
mi się bardzo podoba. Zresztą inne rzeczy też mi się podobają. To te
bluszcze też pewnie Twoje? Miło było również znowu popatrzeć znów na prace
Ani Weroniki. Śliczości!
Pa!

1. Data: 2004-06-15 13:28:07

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuuuuuu
a dlaczego mnie nie bilo? buuuuuuuuuuu, przegapilam termin, buuuuuuuu

snbid
"kawa sie nadawa, lecz gorzala szybciej dziala"

[xxx] lawenda
[xxx] poszukiwane
prośba o meksykańskie
jak oznaczone sa nici ?