zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu

11. Data: 2005-08-13 12:44:05

Temat: Re: zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

cudnosci jak zwykle....
Dorota , Ty, Ty, Ty.......
ale zes nadziargala ciuchow piknych.......
A MOJ SWETEREK ?!?!?!?!?!?!?!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

12. Data: 2005-08-13 12:52:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 13 sierpnia 2005 14:02 użytkownik
Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Aga(Londyn- pogoda nawet znosna dzisiaj)

Nie pada czy nie ma mgły? :)) Bo chyba nie powiesz, ze jest _cieplo_ ? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

13. Data: 2005-08-13 17:32:33

Temat: Nareszcie!!!
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2koty napisała

> Miło mi ogłosić, że właśnie pojawiły się fotki z sierpniowego
> spotkania:
> http://wroclawianki.art.pl/spotkania/index.php
> Zapraszam :-)
>
> serdecznie pozdrawiam
> Gosia (Wrocław)

Ojojoj, niby sezon ogorkowy i wakacyjny, a tu mamy kawal pieknej roboty.
Brawooooo!!
Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

14. Data: 2005-08-13 23:26:07

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie pada czy nie ma mgły? :)) Bo chyba nie powiesz, ze jest _cieplo_ ? :)

Szczerze to odkad tu mieszkam to nie widzialam tu mgly ;) natomiast deszczu to
tu nie brakuje, jakby to poweidzial Forest Gump to sa tu rozne odmiany desczu :)
Pozdrawiam
Aga(Londyn-juz pada)

15. Data: 2005-08-14 14:17:31

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2koty napisał(a):
> Miło mi ogłosić, że właśnie pojawiły się fotki z sierpniowego
> [...]
Dorotko R.!
Ja wymiękam!
Ta aplikacja!!! Ach! Och!
Normalnie nie mogę!
Możesz to pokazać z bliska? Bardzo bym chciała. :)))
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

16. Data: 2005-08-14 15:38:48

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Aug 2005 16:17:31 +0200, Anna B.
<b...@p...onet.pl> napisał:

> Dorotko R.!
> Ja wymiękam!
> Ta aplikacja!!! Ach! Och!
> Normalnie nie mogę!
> Możesz to pokazać z bliska? Bardzo bym chciała. :)))

Aplikacja to dzieło nie moje, tylko Dorotki (bez R.) :)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

17. Data: 2005-08-15 06:30:40

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jestem w szoku, Dorotko R. kiedy Ty to wszystko robisz?
Kiedy mas zna to czas, mnie po obejrzeniu Twoich wszystkich prac, śniło
sie w nocy ze robie 5 bluzeczek, a rano okazlało sie ze niestety to
tylko sen. Poza tym widze ze Twoj ulubiony teraz motyw to taki cos a'la
muszelkowy, bo i sukienka i staniczek i top i bluzeczka i majteczki,
masz gdzies ten motyw rozrysowany? Zazdroszcze Ci wolnego czasu. No i
gratuluje umiejeetności!!!

18. Data: 2005-08-15 11:01:07

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muszelkowy, bo i sukienka i staniczek i top i bluzeczka i majteczki,
> masz gdzies ten motyw rozrysowany? Zazdroszcze Ci wolnego czasu. No i

Dziekuje bardzo. Praca na niepełny etat ma wielka zalete, mozna wiece
czasu poswiecic na robotki.
A ja ostatnio wpadlam w nalog, ledwo cos skoncze, to juz mysle o czyms
nastepnym:))
Ten motyw muszelkowy jest w schematach do bordowej sukienki:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=38713
albo we wzorku do białego topiku:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35297&PhotoID=272100
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35297&PhotoID=272098

19. Data: 2005-08-15 12:21:25

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za linki.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

Dorota Ruebenbauer napisał(a):
> [...]
> nastepnym:))
> Ten motyw muszelkowy jest w schematach do bordowej sukienki:

ĐĎŕˇ?á

20. Data: 2005-08-21 20:19:17

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Witam,
konkretnie ta aplikacja to dzieło mojej córki Ani, zrobiła to gdy chodziła
jeszcze do liceum, jakieś 10 lat temu. Kurtkę szyłam ja.
Podrawiam
Dorota (Wrocław)

Makrama prośba o książkę
[silk ribbon] haftowanie wstazeczkami