zdjęcie grupowy i inne ze Swędowa

31. Data: 2003-05-23 13:54:51

Temat: RE: zdjęcie grupowe i inne ze Swędowa
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(..)
>Zresztą najciekawiej było jak juz nas nie było. Jakieś tańce,
> hulanki... :-)))
> Pozdrawiam, Kaśka

To jest ocenzurowane :-)
Co do sprawozdania zgadzam się z Januszem że Kasia powinna napisać:-)
A może zrobimy tak jak J.Pilch ,Kasia zacznie a każdy z nas po kolei
dopisze wątek, może jakiś hit powstanie :-)
:-) Bogusław

32. Data: 2003-05-23 14:00:39

Temat: Odp: zdjęcie grupowe i inne ze Swędowa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKELFEAAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> [...]
> A może zrobimy tak jak J.Pilch ,Kasia zacznie a każdy z nas po kolei
> dopisze wątek, może jakiś hit powstanie :-)

To jest bardzo dobry pomysł. :-))
Z tym, że powinno mieć to formę relacji czyli opowiadania! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

33. Data: 2003-05-23 14:09:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bal9ip$eg7$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
> wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKELFEAAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

Nie dziwię się. Tadzio takie zdjęcia ze spotknia rozsyła, że ho ho :-))

> To jest bardzo dobry pomysł. :-))
> Z tym, że powinno mieć to formę relacji czyli opowiadania! :-)

W porządku pomysł prawie dobry. Zgłaszam małą popraweczkę. Zaczyna ten kto
pierwszy przybył na spotkanie. Dalej pójdzie jak z płatka :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

34. Data: 2003-05-23 14:10:03

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko

> W imieniu wszytkich grupowych, majowych Iwon za życzenia serdecznie
> dziękuję :)
> i pozdrawiam
> Iwona

Nie mogłaś przyznać się wcześniej, odśpiewalibyśmy Ci sto lat :-)
Pozdrówki, Bogusław

35. Data: 2003-05-23 16:29:17

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:baki7m$ji$...@n...onet.pl...

> Ależ skąd! Kierowałem się bardzo jasnym i prostym do zastosowania w
domowych
> pieleszach kryterium. Przykładasz linijkę do zdjęcia. Czyj pierwszy
> jakikolwiek członek pojawi się za linijką, ten zostaje opisany!
>
> :-)
..tak, tak... ..wszystko jasne!.. ..ale od "na dole ja, Rafał Wolski, to już
się zupełnie pogubiłam!.. :-( ..chyba że teraz łapałes owe "członki" od
środka i w przeciwnym kierunku?

Agata

36. Data: 2003-05-23 17:57:58

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:baki7o$ji$3@news.onet.pl...

> jak ma na imię pociecha trzymana przez Kronopio i czyja to pociecha?

Kamilka, córka Kkrychy.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

37. Data: 2003-05-23 18:02:24

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod adresem http://ogrody.agrosan.pl/swedow/grupa.jpg grupa jest lepiej
> widoczna.

Pod tym adresem teraz jest jeszcze większe zdjęcie. Trochę "ciężkie" bo 191
kB ale za to WSZYSTKICH widać jak na dłoni!

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

38. Data: 2003-05-23 19:23:00

Temat: Re: zdj?cie grupowe i inne ze Sw?dowa
Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisa? w
wiadomo?ci news:uhe7mw1r6.fsf@sapijaszko.net...

> Tak.
>
> Pozdrawiam,
> Inkowy m?

czy mog?by? zmieni? kodowanie z japo?skiego na polski ?

--
Too Old w Tomaszowie

39. Data: 2003-05-23 19:51:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> writes:

> czy mogłbyś zmienić kodowanie z japońskiego na polski?

Chętnie, tym bardziej, że japońskiego nie rozumiem.

Ale znalazłem przyczynę: mój przedpiśca nie miał zadeklarowanego
kodowania...

Pozdrawiam, dziękując za zwrócenie uwagi.
Grzesiek
--
Pewien Gerhard, co był z Akwizgranu,
Przed kochaniem wypijał litr tranu.

40. Data: 2003-05-23 19:52:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> writes:

> czy Inka to Iwona Sapijaszko?

Tak.

Pozdrawiam,
Inkowy mąż

Białe lilie wodne za zolty grazel
zeniszek-pytania
Jaka roslinka???
IV FESTIWAL SZTUKI OGRODÓW - Pszczyna 5-8.06.2003 r.
oczko - koszty poczatkowe