zdolnosci spoleczne - skutki manipulacji

1. Data: 2003-09-22 07:33:27

Temat: zdolnosci spoleczne - skutki manipulacji
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Streszczenie sytuacji [bardzo tendencyjne]:

Chora malpa stara sie objac dominacje w grupie narazajac sie dzieki temu
wiekszosci w grupie, przez co bardziej lub mniej jawnie oraz bardziej
lub mniej bezposrednio czlonkowie grupy okazuja swoje niezadowolenie
z rozwoju zwlaszcza niektorych wydarzen z udzialem chorej malpy.

W pewnym momencie nastepuje kulminacja konfliktu. Na przeciw siebie staja:
chora malpa oraz najbardziej bezposredni w swych opiniach przeciwnik chorej
malpy - nastepuje osad spoleczny - glosowanie....

Glosami ogromnej wiekszosci wyrazajacych opinie obserwatorow, w grupie
pozostanie... chora malpa.
Czyzby wielkie zaskoczenie? ;)

Decyzja o nominowaniu do opuszczenia grupy dla najbardziej bezposredniego
przeciwnika chorej malpy spotyka sie m.in. z jawna demonstracja radochy
w wykonaniu innej chorej malpy (fanka chorej malpy pozostajacej w grupie)
oraz milczaca aprobata pozostalych nie-malp, ktorych postawa jest znacznie
bardziej 'tajna' co daje im poczucie 'bezpieczestwa' wlasnych osadow...

Aktywnosc chorej malpy przynosi jeszcze jedna istotna konsekwencje:
jedna z nie-malp przy okazji zlamala regulamin i byc moze rowniez wyleci
z programu - zadecyduje glosowanie.

Wniosek: chora aktywnosc chorych malp w chorym spoleczenstwie posiada
doskonale warunki dla powiedzmy po-istnienia sobie, dzieki m.in. promocji
nieszczerosci (zracjonalizowanej nieadekwatnosci) w wyrazaniu opinii
w obliczu nieakceptowanych zachowan malp (co rowniez jest chore).

PS: Na przykladzie weekendowych wydarzen w jednym z programow typu
reality-show.

Czarek

1. Data: 2003-09-22 08:10:31

Temat: Re: zdolnosci spoleczne - skutki manipulacji
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax:
> Opis jakiegoś kretyńskiego reality-shyfa?

Taaa... ogladalem troche skroty w weekend.

To tak przy okazji innej dyskusji. ;)

Czarek

1. Data: 2003-09-22 08:22:40

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w obliczu nieakceptowanych zachowan malp (co rowniez jest chore).
>
> PS: Na przykladzie weekendowych wydarzen w jednym z programow typu

A ty wielki "pogromco małp"
masz jak zwykle "racje"
W cudzysłowie, bo tal ci się tylko zdaje :))
Edyta

1. Data: 2003-09-22 08:28:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl>

> [...]
> jest chore).
>
> PS: Na przykladzie weekendowych wydarzen w jednym z

reasumując:
według skali chorobowej nie-małp
stopnie choroby (a wiadomo że chorzy są wszyscy(!))
więc stopnie choroby dzielą się na:
chory --> chorszy --> trup
chora malpa jest chorsza od trupa i jako taka nie poddaje się
(no niestety) klasyfikacji nie-małp co wprowadza nie-małpy
w konsternację bowiem okres fascynacji własną
nie-małpowatością mają już za sobą (co poniektórzy/re z bólem) ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-22 08:50:33

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub mniej bezposrednio czlonkowie grupy okazuja swoje niezadowolenie
> z rozwoju zwlaszcza niektorych wydarzen z udzialem chorej malpy.

Dlatego trzeba 'lać po mordzie i nie pozwolić obejrzeć się na inne' dopuki
sama nie dojdzie do tego 'że lanie w morde nic nie boli'. A dlatego nie
wolno pozwolić 'się obejrzeć' bo w obiegu jest "szczepionka", klient myśli
że go 'może boleć' i że jeśli nie boli to tylko i wyłącznie zasługa
"szczepionki". No i mamy coś co świętojebliwe uszęta zakłuje ->
niewychowane bydle PLONK (szczepionka) ... itd, itd ... bo oczywiście słowo
to 'tak po mordzie wali', że może 'nam się cały wszechświat wartości
zawalić' i (hehe wiem oklepany przykład) 'słowa mogą zabić'.

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-09-22 09:01:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Opis jakiegoś kretyńskiego reality-shyfa?
Qwax

1. Data: 2003-09-22 09:43:31

Od: "oscar" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Opis jakiegoś kretyńskiego reality-shyfa?
> Qwax

Zwroc uwage "intelektualsto" ze taki "reality-shyf" daje jakas okazje do
obserwowania takich wlasnie cudow w TV zamiast coraz bardziej zalosnych
turniejow, seriali itp

Czy to jest ta scena, w ktorej na przeciw siebie siedzieli jakis steryd i
koles ktory powiedzial na wizji jakies "brzydkie slowo"??
Jesli tak, to dla mnie jest jasna sprawa.
Porownajcie wyglad obu panow.. Z jednej strony steryd robiacy sie na pajaca
czyli ze "stylem", a z drugiej strony koles wybitnie nieatrakcyjny. To jest
najwazniejsze.

Druga sprawa, w tego typu programach jak ktos nie jest "agresorem" jak ten
steryd, to absolutnie nie powinien probowac ustawiac kogokolwiek. A juz
napewno nie za pomoca jakichkolwiek kontrowersyjnych metod czyli m.in.
"brzydkich slow" Taka osoba wylatuje od razu.
I nie martwcie sie, steryd tez poleci pewnie jako 3-4 od konca.
Zostaja przewaznie mili i niekonfliktowi ludzie, a przynajmniej tacy ktorzy
maja taka strategie.

oscar

1. Data: 2003-09-22 10:21:19

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" w wiadomości news:bkm8c9$3fa$1@news.onet.pl napisal(a):

> PS: Na przykladzie weekendowych wydarzen w jednym
> z programow typu reality-show.

A ja myslalem, ze Ty o psp ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-09-22 11:00:08

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:
> A ja myslalem, ze Ty o psp ;-)

Na psp dzialaja dokladnie te same mechanizmy... ;)
wiec o psp takze. :)))

Wezmy chociazby psphome - komu/czemu ma to sluzyc?

Jak dotad dzielnie sluzy przede wszystkim promowaniu malpich
'madrosci' oraz pro-malpich postaw/zachowan, z czego w
rzeczywistosci chyba nic pozytywnego nie wynika...
poza zaspokajaniem malpiej proznosci powiedzmy pewnej 'jelity' psp. :)))

To wprost niejednokrotnie zadziwiajace jak stosunkowo latwo spora
czesc nie-szympansow oraz nie-chorych szympansow daje sie
wciagnac w prowadzace donikad, zorganizowane wrecz 'systemy'
'wyksztaltowania' (destrukcji) swiadomosci w jakis sposob
podporzadkowane chorym szympansom (a takze sluzace laskawie
wszelkim ich zwolennikom do utwalania i prezentowania przyjaznego
klimatu dla doskonalenia 'wlasciwych postaw' reprezentowanych
przez zwolennikow idei 'doskonalenia' umiejetnosci 'spolecznych'). ;)
Co nie Greg? ;))))

Nic dziwnego ze kazda chora malpa jest traktowana albo jak wrog
nr 1 szympansiej 'czapki propagandowej' rozciagnietej niejako nad
psp, albo przeciwnie: w razie gotowosci do podporzadkowania sie
funkcjonujacej 'idei' psphome - jako 'swojaczek'. :)))))

Zalosne malpiarswo... funkcjonujace wlasciwie _jedynie_ dzieki
powiedzmy ogolnie szczatkowemu wsparciu i wielkiej tolerancji
ze strony nie-szympansow. ;)

Ha! :))))

Czarek

1. Data: 2003-09-22 12:07:51

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" w wiadomości news:bkmkfm$d3n$1@news.onet.pl napisal(a):

> Na psp dzialaja dokladnie te same mechanizmy... ;)

Więc już rozumiem skąd te wrażenie ;-)

> Wezmy chociazby psphome - komu/czemu ma to sluzyc?

A czemu i komu ma służyć Twoja obecność tutaj Czarku? Jeśli odpowiesz sobie
na to pytanie, to chyba znajdziesz odpowiedź również na własne pytanie :-)

?

> albo przeciwnie: w razie gotowosci do podporzadkowania
> sie funkcjonujacej 'idei' psphome - jako 'swojaczek'. :)))))

KOMINKA bawi Twoja obsesja na jego punkcie. Widzę, że to nie jedyna Twoja
obsesja ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Paranormal...
Szczescie
Życie!
Wsparcie