Re: zdrada

From: "Alka" <m...@t...NO_SPAM.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zdrada
Date: Mon, 27 Nov 2000 14:46:40 +0100

Użytkownik Becchino <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vt8mt$h1p$...@n...tpi.pl...

> na
> 6 lat.

a jesli jest to kwestia nie tyle przyzwyczajenia, co po prostu
wygodnictwa???
"mam fajna laske, nie bede szukac innej, bo i tak wszystkie kobiety sa
identyczne.. a skoro z nia mi jest dobrze to po co sie trudzic i znowu
budowac nowy zwiazek od poczatku? ...komu by sie chcialo???"

> do
>

> Oczywiscie , ze takie gdybanie jest bezsensu , gdyz tylko stwarza
dodatkowy
> problem , a nigdy nie popieralam takiej taktyki . Szkoda mi czasu na
> zastanawianie sie nad tym co moze sie stac .

a czyz ten "nasz bohater tego nie robi?"
czytamy :
"mialem
rozne okazje a jednak nie zrobilem tego .Czasmi mysle sobie moze to zrobic
,zwlaszcz iz tak naprawde jest to jedyna kobieta w moim zyciu z ktora spalem
.Ona podobno tez z nikim wczesniej nie spala .Powiedzcie czy to jest
prawidlowe .Dodam jeszcze iz nie lubie tematu zdrady ,poniewaz jednak to
bardzo boli ."
czy on nie gdyba..co byloby gdyby????
i ciekawe co go tak "bardzo boli" ..to ze nie zdradzil , czy to ze moze
zdradzic?...a moze wlasnie to, ze nie chce byc zdradzony!
I tak znowu dochodzimy do wnisoku, ze nie chodzi tu o taka "zwykla chec
popelnienia zdrady" (chociaz trudno tu kategoryzowac na zdrade "zwykla " i
"niezwykla" ..i zreszta co to znaczy zdrada zwykla czy niezwykla?) lecz o
sama
mozliwosc jej popelnienia... i to nie przez niego , bo jak twierdzi "mialem
rozne okazje a jednak nie zrobilem tego " ... lecz wlasnie przez kobiete, z
ktora jest przez 6 lat!!
a zdanie : "Czasmi mysle sobie moze to zrobic" , swiadczy wlasnie i tylko o
tym!!
ze nie chce byc tym zdradzonym przez osobe , ktora "rzekomo sie kocha",
wiec zastanawia sie nad sposobnoscia "ubiegniecia jej" , aby pozniej nie
poczuc sie oszukanym, rozczarownaym... i moc powiedziec "ja bylem pierwszy"
.
Wtedy juz by go to tak "bardzo nie bolalo".

> Przeciez i tak nie mozna
> przewidziec przyszlosci ,

a ja ci powiem, ze wiem co sie w tym zwiazku wydarzy ....
potrafie ci to powiedziec z prawdopodobienstwem rownym 70%
zreszta ty tez to widzisz.

> natomiast mozna dbac o dobra terazniejszosc ,
> ktora w mniejszym , lub wiekszym stopniu bedzie pozniej procentowac .

tylko szkoda, ze nadawca postu nie zdaje sobie z tego sprawy :-(

> Dlatego preferuje skupianie sie na obecnym biegu zycia i
> staraniu sie , aby nie tworzyc podstaw do jakichkolwiek problemow.

w pelni podzieleam ten osad.

>Jednak
> wracajac do jego obaw , to nie wydaje mi sie aby motorem jego mysli byl
brak
> zaufania .
No nie wiem...wlasnie mi sie wydaje, ze wlasnie chodzi tu o to, ze
on sie boi , ze ta jego "zyciowa partnerka" go zdradzi kiedys ...
jako jej "pierwszy chlopak" moze miec ku temu obawy ...
tym bardziej, ze temat sexu, toksycznych zwiazkow, zaspokajania wlasnych
potrzeb pojawia sie ciagle w kazdym czasopismie, zarowno w tym meskim , jak
i kobiecym!
Kobietom ukazywane sa rozne mozliwosci zaspokojenia swoich potrzeb ..
co znowu wprawia panow w kompleksy ...
bo wtedy zamiast zajac sie skwapliwiej swoja partnerka...
mysla : " przeciez ja nie podolam temu!...to nie dla mnie ...czego ona ode
mnie chce?...to sa bzdury! ...nie bede nikogo i nieczego sluchal , bo ja i
tak wiem lepiej! ...dlaczego niby to tak nagle mialo by wszystko sie
zmienic?...jest dobrze jak jest"
a pozniej wlasnie sa wysylane takie posty jak ten, ktore zatytulowane sa
"zdrada" .

> Raczej wystepuje u niego uczucie , znane jako
> zazdrosc .
zazdrosc o co???
o dziewczyne, ktora spedzila z nim 6 lat ... ?
przeciez to smieszne...
i o ile dobrze przeczytalam ten post..to on wcale nie zawieral takiej
zmianki, w ktorej autor mowil, ze jest o nia choc troche zazdrosny...
raczej chcial sie zapytac: jak myslicie...powinnienem zdradzic ?...czy mam
dalej z tym bolacym uczuciem i niepewnoscia zyc?

> Moze boi sie , ze ktos kiedys okaze sie lepszy od niego ?

a to z pewnoscia!!!!
tylko nie pojmuje ...w takim razie ....po co mu to wszystko?
wtedy i tak znajdzie sobie nowa dziewczyne, z ktora spedzi kolejne 6 lat ..
i dla ktorej np. bedzie seksualnym guru! (bo najprawdopodobniej tez o to
chodzi! ...meska proznosc - musze byc najlepszy, ot co) ...albo nauczy sie
czegos calkiem nowego ... co np. zaprocentuje w kolejnym 6 letnim zwiazku.