zdrada

31. Data: 2004-05-10 11:55:25

Temat: Re: zdrada
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c7nod1$eh3$1@news.onet.pl...

> Nikt nie jest idealny.

Czyli została im jedna, nieidealna, ale za to periodyczna wartość....

Monika

32. Data: 2004-05-10 14:39:17

Od: "M.W." <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli została im jedna, nieidealna, ale za to periodyczna wartość....
>
> Monika

period to tylko tobie hyba został.
Tam gdzie ludzie próbują ratować swoją miłość zaczynając od wybaczenia ty
widzisz swoją miernotę.

Żal mi cie

MOnti

33. Data: 2004-05-12 19:43:21

Od: <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby cos takiego mi się przytrafiło to myślę że postąpił bym tak samo.
Gdyby moja żona: wyjawiła mi wszystko szczerze ufając w moja dobroduszność,
sprawiła wrażenie że załuje, rozumie swój błąd i nigdy wiecej tak nie
uczyni, prosiła o przebaczenie - to tego typu postawa jest akurat dla mnie
wiele warta. Wybaczył bym na pewno, nigdy do tego nie wracał, predzej czy
później czas zaleczyłby rany i być może żylibyśmy "długo i szczęśliwie".

34. Data: 2004-05-13 06:36:17

Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> później czas zaleczyłby rany i być może żylibyśmy "długo i szczęśliwie".

Moj maz wlasnie tak sie zachowal...chyba.Aczkolwiek byl szczery mowiac,ze
nie wie czy KIEDYKOLWIEK WYBACZY,ale pomimo wszystko nie chce mnie
stracic!!Jednak jest w nim teraz cos z masochizmu i to mnie
przeraza....generalnie, obecnie brzydzi sie mna (nie dziwie mu sie),ale gdy
jest ze mna,wtedy wyobraza sobie ze to nie on mnie kocha,tylko ten
drugi!!!!!! I takie wyobrazenie go podnieca,dzieki temu potrafi mnie
dotknac...to nie ja go podniecam (ja napawam obrzydzeniem),ale wyobrazenie
ze to ON jest tamtym facetem i to z tamtym sie kocham!!!Powiedzial mi
ostatnio o tym...boje sie tego bardzo..czy to sie juz nigdy nie zmieni???Jak
mnie caluje,dotyka,przytula,kocha...to widzi tamtego,wyobraza sobie ze jest
NIM....nie chce zeby tak bylo...
Pozdrawiam
Nina

35. Data: 2004-05-13 16:00:38

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <a...@t...pl> wrote in message
> Wierze,ze bedzie juz dobrze...pragne tego

To IMHO pulapka w ktora wpada bardzo wiele malzenstw.
Z biegiem czasu zaczynamy sie traktowac jak cos oczywistego, jak swoja
wlasnosc.
Uwazamy ze mamy prawo ksztaltowac drugiego czlowieka wg wlasnych
wyidealizowanych wyobrazen.
To bardzo czesto zabija szczerosc a stad juz krotka droga do wyobcowania w
zwiazku.
Nie powtorzcie tego bledu !

36. Data: 2004-05-13 16:07:24

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <a...@t...pl> wrote in message

> NIM....nie chce zeby tak bylo...

Widze ze maz uwaza sie za pokrzywdzonego ...
IMHO obydwoje jestescie pokrzywdzeni. Twoj maz nie ma prawa obarczac Cie
cala wina. Zreszta czemu jestes winna ?
Powinnas pozbyc sie poczucia winy. Maz musi zaakceptowac Twoja odrebnosc i
prawo do decydowania o sobie.
To smieszne pol zycia budowac cos zeby potem polec pod gruzami...

37. Data: 2004-05-13 18:36:53

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <a...@t...pl> wrote in message
> Jak
> mnie caluje,dotyka,przytula,kocha...to widzi tamtego,wyobraza sobie
ze jest
> NIM....nie chce zeby tak bylo...

I słusznie to dosyć trudna sytuacja. Wybaczenie, polega na czymś
innym.

Ja zdrady nie wybaczyłem ale może z inną kobietą w innej sytuacji
zrobiłbym to.

38. Data: 2004-05-13 19:33:38

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ijon" <i...@b...pl> wrote in message
> "nina" <a...@t...pl> wrote in message

> Widze ze maz uwaza sie za pokrzywdzonego ...

Jakby nie był...

> IMHO obydwoje jestescie pokrzywdzeni. Twoj maz nie ma prawa obarczac
Cie
> cala wina.

"Całą" tzn.?

> Zreszta czemu jestes winna ?

Dlatego, że zawiodła zaufanie i złamała zasady.

> Powinnas pozbyc sie poczucia winy. Maz musi zaakceptowac Twoja
odrebnosc i
> prawo do decydowania o sobie.

Oczywiście tylko zależy co to oznacza. Prawo do zdrady? -Nie.
Natomiast skoro mąż mówi, że wybaczył to niech się tak zachowuje albo
przynajmniej stara przeboleć fakt zdrady.
Poczucie winy...pewnie, ze nie może trwać wiecznie i być nadmierne i
elementem
takiej intelektualnej sado-masochistycznej gry między małżonkami ale
miło by było męzowi (nie tylko sadyście) gdyby żona zrozumiała zadany
ból.

Re: pseudo-feminizm kobiet -przyczyna katastrofy
Re: pseudo-feminizm kobiet -przyczyna katastrofy
Odszkodowanie za odmowe badan prenatalnych
Poradźcie! - ubezpieczenie na życie
[reklama] kursy nurkowania oferta dla rodzin W-wa