zdrętwiałą ręka + zły start rano. :)

1. Data: 2005-11-05 22:06:03

Temat: zdrętwiałą ręka + zły start rano. :)
Od: janusz <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Proszę mi powiedzieć, co się ze mną dzieje: mianowicie rano wstając z
łóżka serce zaczęło mi pracować w dziwnym tempie - coś jak maluch
odpalany na mrozie - głowa zaczłą mnie boleć, serce troszkę też i do
tego miałem odczucie takie jak się nurkuje na paru metrach pod wodą -
duże ciśnienie. Po minucie lub 2-ch wszystko ustąpiło, serce wskoczyło
na normalne "obroty" i pojechałem do szkoły, ale cały dzień mam
zdrętwiałą połowę lewej reki - od łokcia do dłoni. Nigdy wcześniej mi
sie to nie przytrafiło - co to może być - mam dopiero 22 lata a z sercem
nigdy nie miałem problemu.

Z góry dziękuję za pomoc.
Janusz

2. Data: 2005-11-06 10:31:59

Temat: Re: zdrętwiałą ręka + zły start rano. :)
Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem podobne problemy
okazalo sie ze mam:
niedobor magnezu
niedobor potasu
tezyczke
a na koncu wykryli silna nerwice

kup sobie magne B6 i pij sok pomidorowy lub jedz banany przez pare dni i
zobacz czy sie cos poprawi

mozesz rowniez sie udac do szpitala aby zrobili proby tezyczkowe

nerwicy raczej nie masz

Avastin
Ignorancja lekarzy :))
Pekajace usta jesienia i zima