zdrowe dla serca...

1. Data: 2005-03-02 20:24:55

Temat: zdrowe dla serca...
Od: "kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Poratujcie!
Jaki jest zdrowy sposob zywienia dla serca aby je ozywic?
Przepisy, linki, co mozna jesc a czego nie mozna.
Jest tu tylu swietnych kucharzy i zywieniowcow, dietetykow..
Ehhh okazalo sie ze swiezy w tym temacie jestem (serca) a musze niestety
chyba ograniczyc mieso smazone (pasjami uwielbiam) plus inne smaczne rzeczy
typu podroby itd
na pl.misc.dieta - zupelna masakra, nic nie znalazlem-jedynie albo zostac
kulturysta albo anorektykiem

pzdr.

Kiper

1. Data: 2005-03-02 20:38:01

Temat: Re: zdrowe dla serca...
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2005 21:24:55 +0100, Waćpanna lub Waćpan *kiper*, w
wiadomości news:<news:d057mv$di2$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> typu podroby itd
> na pl.misc.dieta - zupelna masakra, nic nie znalazlem-jedynie albo zostac

Co znaczy ożywić serce? Bez sprecyzowanych potrzeb, nikt Ci raczej nie
pomoże.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-03-02 22:26:33

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiper napisał(a):

> Jaki jest zdrowy sposob zywienia dla serca aby je ozywic?

Ruch.
Seks, bieganie, narty, rower byle nie _na_raz_ i naraz.
Uśmiech, życzliwość, dystans, "dobry duch".
Migdały, czosnek, czerwone wino (co Pan poleci Panie kiper?) ;-)

--
richo

1. Data: 2005-03-02 22:26:45

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Co znaczy ożywić serce? Bez sprecyzowanych potrzeb, nikt Ci raczej nie
> pomoże.

Myślę, że kiper chce się zakochać ;-)

--
richo

1. Data: 2005-03-03 01:44:03

Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> napisał(a):

>.. Migdały, czosnek, czerwone wino (co Pan poleci Panie kiper?) ;-)<

zapomniales o czekoladzie:-)
katarzyna

1. Data: 2005-03-03 06:21:15

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiper" <k...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
> typu podroby itd
> na pl.misc.dieta - zupelna masakra, nic nie znalazlem-jedynie albo zostac

No właśnie, co Ci dolega? Miałeś zawał?, masz wieńcówkę, a może coś innego?
Czy też na razie serce masz zdrowe, ale jakieś obciażenie dziedziczne Cię
niepokoi?
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-03-03 18:19:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiper" <k...@...com> wrote in message news:d057mv$di2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> typu podroby itd
> na pl.misc.dieta - zupelna masakra, nic nie znalazlem-jedynie albo zostac

http://www.americanheart.org/presenter.jhtml?identif
ier=1200010

iwon(k)a

Surowe pieczarki