ze świata winogron - krew się leje

1. Data: 2003-12-13 16:43:29

Temat: ze świata winogron - krew się leje
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaję za Agencją Sinhua.
W Pekinie aresztowano i skazano na karę śmierci 3 wieśniaków pracujących na
budowie w Pekinie. Zerwali oni i zjedli 50 kg winogron z nowej cennej
odmiany wyprowdzonej przez Akademię Rolnictwa i Leśnictwa niszcząc przy
okazji cenny krzew.
Na wyprowadzenie tej odmiany w ciagu 10 lat Akademia wydała 400 tys juanów
(ok 48 tys. $)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Zjedli 20 gron ważących 50 kg, tzn. po 2,5 kg jedno grono. Ładna odmiana.
:-)
J.

2. Data: 2003-12-13 21:25:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaję za Agencją "Nowosti".
Koło Nowoczerkasska 69-letni emeryt ranił z broni myśliwskiej żołnierza
służby zasadniczej, który wdarł się do jego sadu i ukradł jedną kiść
winogron.
Żołnierza hospitalizowano. Emeryta zatrzymała milicja.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-12-13 23:24:30

Temat: Re: ze świata winogron - krew się leje
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> winogron.
> Żołnierza hospitalizowano. Emeryta zatrzymała milicja.
hehe
aby uniemozliwic jemu dalsze znecanie siie nad tym zolnierzem
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-12-13 23:56:42

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zerwali oni i zjedli 50 kg winogron z nowej cennej
> odmiany .......
> 10 lat Akademia wydała 400 tys juanów
> (ok 48 tys. $)

Ja chcę zraza albo choć parę pestek z tych zjedzonych 50 kg winogron.
A może ktoś wybiera się na wycieczkę w tamte okolice ?

Pozdrawiam
PP.

5. Data: 2003-12-14 09:29:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brffk6$roi$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> okazji cenny krzew.
>
> Zjedli 20 gron ważących 50 kg, tzn. po 2,5 kg jedno grono. Ładna odmiana.

Hejka. Ładniejsze jest to, że każdy z wieśniaków zjadł średnio po około
17 kg winogron. Interesujacy może być fakt, czy (skonsumowali owoce) za
jednym podejściem? ;-)
Pozdrawiam szaro, mokro i zimno Ja...cki

6. Data: 2003-12-14 09:40:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
około
> 17 kg winogron. Interesujacy może być fakt, czy (skonsumowali owoce) za

I czemu zniszczyli przy tym krzew? Winorośle są żywotne, a do wyrwania z
ziemi wcale niełatwe, wiem coś o tym:-)

Ale swoją drogą, Januszu, namawiasz mnie do sadzenia winogron, a okazuje się
to po prostu niebezpieczne!

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-12-14 17:53:18

Temat: Odp: ze świata winogron - krew się leje
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:brhc3l$1jq$...@a...news.tpi.pl...

> Ale swoją drogą, Januszu, namawiasz mnie do sadzenia winogron, a okazuje
się
> to po prostu niebezpieczne!

Jak widac niebezpieczne to jest, ale dla złodziei. ;-)
A napisalem to by Grzegorz miał przykład jak się w świecie z draństwem
postępuje.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-12-14 19:10:21

Od: "F-ik" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć aby pestka mogła mogła wykiełkować musi przejść przez przewód
pokarmowy np ptasi. Czy przewód pokarmowy Chińczyka moze spełniać tę rolę co
ptasi to źródła milczą - zresztą po uśmierceniu winnych pestki są
nieosiągalne:)
Pozdrawiam F.

9. Data: 2003-12-15 19:07:51

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce winogrona też zaczynają byś szanowane. Zajrzyj na logo tej strony
http://www.anaporto.com.pl/anaporto.html

Henek

10. Data: 2003-12-15 19:15:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik henek <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
> W Polsce winogrona też zaczynają byś szanowane. Zajrzyj na logo tej strony
> http://www.anaporto.com.pl/anaporto.html

Dobre! :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz