zeby madrosci...

21. Data: 2004-06-01 10:37:36

Temat: Re: zeby madrosci...
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyrastanie osemek nie ma za wiele wspolnego z krzywymi
> jedynkami.
> iwon(k)a

Tyle,że przed pojawieniem się ósemek...jedynki miałam na maxa
równiutkie....!

22. Data: 2004-06-01 11:25:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karka" <k...@i...pl> wrote in message news:c9hm7g$at3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tyle,że przed pojawieniem się ósemek...jedynki miałam na maxa
> równiutkie....!

sluchaj Karko, nie musisz mnie przekoywac do niczego.
napisalam juz co o tym mysle, to sa twoje zeby,
i twoje zdrowie. ja mam swoje, i tym sie glownie
martwie. nie jestem na misji uzdrawiania swiata, i
przekonywania ludzi co jest dobre a co nie.
i na tym pozostanmy. masz swoje zdanie, ok. ja
mam swoje, i tez na tym pozostanmy.

pozdrawiam
iwon(k)a

23. Data: 2004-06-02 14:00:35

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam ten sam problem, mala szczeka i 4 osemki, wszystkie zdrowiutenkie.
Poradzono mi je usunac, argumentujac mozliwoscia krzywienia sie zebow.
Usuwalam je w znieczuleniu (zastrzyk w dziaslo), 3 razy nie bolalo w ogole.
Przy ostatniej osemce bylo troche problemu, bo zab mial dziwny korzen. Ale nie
bylo to zadnym strasznym doswiadczeniem;)
Osobiscie jestem zadowolona, ze je usunelam.

testy z krwi a testy skorne
Ugryzła mnie bolimuszka
lekarstwa w karetce pogotowia
SOCZEWKI - nieprecyzyjna produkcja?