zegar xxx - plastikowa czy "materialowa" kanwa?

1. Data: 2002-11-05 09:06:41

Temat: zegar xxx - plastikowa czy "materialowa" kanwa?
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Salve!
Zarazilam sie pomyslem wyhaftowania zegara do kuchni i nie jestem pewna,
ktora kanwe wybrac. Plastikowa wydaje sie o tyle lepsza, ze jest
sztywniejsza. Ale licze na Wasze sugestie i rady.

Pozdrowionka
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-05 10:23:01

Temat: Re: zegar xxx - plastikowa czy "materialowa" kanwa?
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktora kanwe wybrac. Plastikowa wydaje sie o tyle lepsza, ze jest
> sztywniejsza. Ale licze na Wasze sugestie i rady.

Sama sie nad tym od jakiegos czasu zastanawiam i chyba wybiore plastikowa,
bo nie trzeba bedzie jej naciagac tak jak kanwy.

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-10 12:19:10

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktora kanwe wybrac. Plastikowa wydaje sie o tyle lepsza, ze jest
> sztywniejsza. Ale licze na Wasze sugestie i rady.

Robilam cos podobnego na plastikowej i calkiem latwo sie na tym pracuje.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-10 20:51:06

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie ja znajde ten zegar bo cos mi umknelo i nie moge dokopac sie do
niego, pomozcie prosze
Ula

1. Data: 2002-11-12 08:47:19

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> Robilam cos podobnego na plastikowej i calkiem latwo sie na tym pracuje.

A jaka powinna byc "gestosc" takiej kanwy?

1. Data: 2002-11-12 08:47:55

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" <u...@g...pl> wrote in message
> A gdzie ja znajde ten zegar bo cos mi umknelo i nie moge dokopac sie do
> niego, pomozcie prosze

http://user.chollian.net/~uncanny/pattern/accessory/
clock-1.htm

--

> [...]