żel "Estreva" na większe piersi - to prawda?

1. Data: 2004-06-26 12:06:35

Temat: żel "Estreva" na większe piersi - to prawda?
Od: "majuszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie coś o żelu "Estreva" rzekomo na powiększenie piersi zawiera
estrogeny, podobno jakaś pani doktor z W-wy przepisuje go i są dobre efekty.
Ja mam z tym problem moje piersi są mniejsze niż niektórych dziewczynek
12-13 letnich, a mam 24 lata i kompleksy z tego tytułu, chciała bym więc
spróbować i choć troszeke uwypuklić moje piersi. Proszę o opinie.
Dziękuje Pozdr.

2. Data: 2004-06-26 12:30:03

Temat: Re: żel "Estreva" na większe piersi - to prawda?
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie coś o żelu "Estreva" rzekomo na powiększenie piersi

Rzekomo - to dobre slowo :)

> i kompleksy z tego tytułu,

Spoko, sa wielbiciele drobnych piersi tez :)

pozdro
pluton

3. Data: 2004-06-26 13:29:34

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie coś o żelu "Estreva" rzekomo na powiększenie piersi zawiera
> estrogeny, podobno jakaś pani doktor z W-wy przepisuje go i są dobre
efekty.

z pewnosci sa dobre efekty dla pani doktor w postaci finansowej bo zapewne
zapisuje na prywatnych wizytach ,nie ma zdanej metody na skuteczne
powiekszenie piersi jak operacja palstyczna.
dziewczyny nie dajcie sie nabrac !
p.>

4. Data: 2004-06-26 17:36:17

Od: "majuszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapisuje na prywatnych wizytach ,nie ma zdanej metody na skuteczne
> powiekszenie piersi jak operacja palstyczna.

Niektóre dziewczyny jóż próbowały i przychylnie się na ten temat wypowidaja.
Chciałabym uzyskać opinię jakiegoś lekarza. Zanim pójdę do swojego po
recepte.

5. Data: 2004-06-26 18:49:18

Temat: Re: ?el "Estreva" na wie^ksze piersi - to prawda?
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

majuszek wrote:
> Czy wiecie co? o ?elu "Estreva" rzekomo na powie^kszenie piersi zawiera
> estrogeny, podobno jaka? pani doktor z W-wy przepisuje go i s? dobre efekty.
> Ja mam z tym problem moje piersi s? mniejsze ni? niektórych dziewczynek
> 12-13 letnich, a mam 24 lata i kompleksy z tego tytu^(3)u, chcia^(3)a bym wie^c
> spróbowa? i cho? troszeke uwypukli? moje piersi. Prosze^ o opinie.

Estrevy nie wolno stosować na twarz i na piersi !!! To pisze na ulotce!!!
Owszem żele estrogenowe ( Estreva, Divigel) mogą powiększyć nieznacznie
biust i wygładzić zmarszczki na twarzy ( zwiększa się synteza kolagenu i
uwodnienie tkanki) ale to sa miejsca w które nie wolno wcierać tych
preparatów.
Wqrfia mnie gdy lekarze w ten sposób reklamuja LEKI bo żele z
estrogenami to LEKI a nie kosmetyki.
Vlad

6. Data: 2004-06-28 18:03:33

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cbkc4v$a3a$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): majuszek z adresu <m...@w...pl> napisał(a):

> Niektóre dziewczyny jóż próbowały i przychylnie się na ten temat
> wypowidaja. Chciałabym uzyskać opinię jakiegoś lekarza. Zanim pójdę
> do swojego po recepte.

Jak chcesz efektow to skieruj sie do chirurga plastycznego, a nie probuj
sie chwytac takich złudnych rzeczy. Jesli do tej pory nie urosly
nalezycie
to trzeba radykalnych srodkow.

I jeszczo jedno niektorym kobietom piersi podobno rosna dopiero
po 1-szym dziecku, wiec moze jednak jeszcze nie wszystko stracone;)

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644

Przedluzenie prawo jazdy
Magnez z zgaga
sperma - wlasciwosci
seronil a libido u facetow
Jakie stężenie tlenu podaje sie topielcowi?