żelazo a zęby

1. Data: 2003-01-23 09:43:55

Temat: żelazo a zęby
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój 2,5 letni synek od 2 m-cy przyjmuje preparat żelaza w tabletkach.
Efektem ubocznym kuracji są ciemne (jakby szary nalot) ząbki. Tomek zęby
myje i ma je zdrowe, jednak wygląda tak jakbyśmy o nie kompletnie nie dbali.
Czy po ukończeniu podawania żelaza jest jakaś możliwość by ząbki znów były
jasne?
dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam grupowiczów
EMila

--
- - - -
Emila i Marcin

2. Data: 2003-01-23 13:04:02

Temat: Re: żelazo a zęby
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Jan 2003 10:43:55 +0100, Emila i Marcin napisał/a:

> [...]
> Czy po ukończeniu podawania żelaza jest jakaś możliwość by ząbki znów były

Możesz się tylko pocieszyć,że synkowi urosną jeszcze drugie-nowe ząbki :-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

proby watrobowe, tlumaczenie nazw