żeliwne półmiski - gdzie dostać

1. Data: 2003-08-22 20:37:12

Temat: żeliwne półmiski - gdzie dostać
Od: Marcin Miłkowski <m...@s...niam.niam.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam takie pytanko, może ktoś się orientuje... Mianowicie w chińskich
knajpach są takie milutkie żeliwne półmiski na drewnianych podstawach, a
danie milutko skwierczy na takim półmisku, kiedy je kelner podaje. Czy
ktoś wie, gdzie można by takie półmiski kupić? I jak uzyskać taki piękny
efekt (rozgrzanie półmiska)?

Z góry dzięki -
MM

1. Data: 2003-08-23 09:57:41

Temat: Re: żeliwne półmiski - gdzie dostać
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-22 22:37, osoba przedstawiająca się jako 'Marcin Miłkowski'
zechciała zauważyć:

> [...]
> danie milutko skwierczy na takim półmisku, kiedy je kelner podaje. Czy
> ktoś wie, gdzie można by takie półmiski kupić? I jak uzyskać taki piękny

W dowolnym sklepie z chińszczyzną. A półmisek najlepiej rozgrzać
palnikiem acetylenowym albo nad świeczką.

R.

Garnki Berghoff
Wasabi
Magdo, witaj!
Pstrąg
Obiad w 0.5 godziny | Sznycle z winogronami