zelki bez zelatyny

11. Data: 2012-05-30 10:11:02

Temat: Re: zelki bez zelatyny
Od: "medly" <h...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
news:jq3fdt$5jq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> halal,

> Waldkowi chodziło o sklepy, które mają "certyfikat" halal czyli produkty
> tych sklepach są zgodne z zasadami przestrzeganymi przez religijnych
> muzulmanów.
> Gdzie w zaściankowej Polsce (gdziekolwiek to jest) są takie sklepy nie
> wiem,
> ale w okolicy Warszawy taki sklep jest w Raszynie. Na stronie
> Społeczności
> Muzulmanskiej masz listę kilku sklepów z linkami:
> http://www.poland-muslims.de.tl/Sklepy-Halal.htm
> Poza tym są też sklepy internetowe i Allegro.

Mi chodziło o to, że póki co mieszkam w Polsce i szukam czegoś tutaj, bo co
mi po tym że w Berlinie, Izraelu czy w Turcji dostanę halal i koszerne,
tyle to ja wiem :)
Zaścianek to cały teren między Bugiem a Odrą, Tatrami i Bałtykiem.
Ten kraj jest we wszystkim zacofany, a imigrantów w całej Polsce jest mniej
niż w jednym niemieckim mieście, bo tu nikt nie chce mieszkać, nawet sami
tubylcy.

> Mimo wszystko na Twoim miejscu jednak zaczęłabym od wpisania w Google
> "żelki
> bez żelatyny", wyskakuje sporo linków np. ten:
> http://sklep.biovitus.pl/index.php?main_page=product
_info&products_id=218
> http://www.zdrowazywnosc.com.pl/index.php?products=p
roduct&prod_id=1918
> http://www.pyszneizdrowe.pl/index.php?p854,bio-misie
-na-dobry-humor-100g-sonnentor
> i wiele innych.

> A propos poniższej dyskusji nad agarem i żelatyną - żelki bez żelatyny
> najczęściej są zagęszczane pektyną :)

I bardzo dobrze, uwielbiam pektynę, natomiast po wosku pszczelim mam
problemy żołądkowe. Dzięki za adresy.

12. Data: 2012-05-30 10:34:32

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 May 2012 21:16:22 +0200, "Stefan" <s...@o...pl> wrote:

>Hm, miałem (nie)przyjemność podglądnąć proces produkcji żelatyny znanej
>firmy z podkrakowskiej miejscowości. Jakoś nie za bardzo mam ochotę używać
>przemysłowe żelatyny, tak, wiem, że nie wiem jak produkują agar, ale używam
>rocznie ok 10 gramów,

A żelatynę żre się na kilogramy?

--
Maciej Bójko

13. Data: 2012-05-30 12:35:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> A żelatynę żre się na kilogramy?
niektórzy i owszem
pozdr
Stefan

14. Data: 2012-05-30 13:39:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 21:16, "Stefan" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:73da98dc-664d-496a-86db-b85751f10f01@
a16g2000vby.googlegroups.com...

> 333-)
> Bez "tradycyjnych żelatyn" mielibyśmy się raczej
kiepsko...http://www.4run.pl/zelatyna-w-diecie-sport
owcow/
> [...]
> przemysłowe żelatyny, tak, wiem, że nie wiem jak produkują agar, ale używam
> rocznie ok 10 gramów, więc mnie za bardzo nie porusza.

Mnie by poruszało, nawet gram. czy nie ma dla Ciebie znaczenia, w
jakich warunkach produkują choćby najpopularniejsze przyprawy albo
herbatę lub choćby taką "prozę" jak ryż?
333-)

> A co do diety sportowców, kolega zaczął się budować na siłowni i jakieś
> żelatyny miał konsumować na wzmocnienie. Przychodzę, a on bidota siedzi w
> kącie, przed nim taka litrowa pucha, a on płacze że jest taki słaby że nie
> może jej otworzyć...

Tiaaa, zamiast wtrząchnąć porządną golonkę czy... o, np moje
dziewczyny o dzieciństwa nauczyłam ogryzać wszelkie chrząstki i kleje
mięsne... Przepadają za tym do dziś. Sama zjadam z lubością także
kurze łapki.

15. Data: 2012-05-30 16:17:10

Od: "medly" <h...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...
>Mnie by poruszało, nawet gram. czy nie ma dla Ciebie znaczenia, w
>jakich warunkach produkują choćby najpopularniejsze przyprawy albo
>herbatę lub choćby taką "prozę" jak ryż?

Wszystko to jest pochodzenia roślinnego, więc mniejsze możliwości skażenia
niż w przypadku mięsa, aczkolwiek możliwe, ostatnio jakiś polski ryż czymś
był skażony.

> [...]

>dziewczyny o dzieciństwa nauczyłam ogryzać wszelkie chrząstki i kleje
>mięsne... Przepadają za tym do dziś. Sama zjadam z lubością także

Taa i pewnie jeszcze świńskie ozory, uszy i skórę ze szczeciną, smacznego.
No nie wyglądacie po tym jak Grycanki?

16. Data: 2012-05-30 18:12:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-30 12:11, medly pisze:

> Ten kraj jest we wszystkim zacofany, a imigrantów w całej Polsce jest
> mniej niż w jednym niemieckim mieście, bo tu nikt nie chce mieszkać

No to niech pan lub pani nikt się przeprowadzi do lepszego kraju, np.
takiego obfitującego w pektynowe żelki. I wszyscy będą zadowoleni.

Ewa

17. Data: 2012-05-30 18:37:17

Od: "medly" <h...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

> No to niech pan lub pani nikt się przeprowadzi do lepszego kraju, np.
> takiego obfitującego w pektynowe żelki. I wszyscy będą zadowoleni.

Z przyjemnością, tylko obiecaj że Ty się tam nie pojawisz. W tym kraju to
prawie nic nie ma, nie tylko żelków.

18. Data: 2012-05-30 19:07:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-30 20:37, medly pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Z przyjemnością, tylko obiecaj że Ty się tam nie pojawisz.

Obiecuję. Mnie z nikim nie po drodze.

> W tym kraju to prawie nic nie ma, nie tylko żelków.

Ja mam naturę diogenejską, mnie nic w zupełności wystarcza.

Bye!
Ewa

19. Data: 2012-05-30 19:08:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-30 20:37, niebożę medly wylazło do ludzi i marudzi:

A to już wziąłeś wybyłeś?

qr.a
--
odgrzewane kotlety są najlepsze

20. Data: 2012-05-30 19:27:28

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medly" <h...@t...org> napisał w wiadomości
> Taa i pewnie jeszcze świńskie ozory, uszy i skórę ze szczeciną, smacznego.
> No nie wyglądacie po tym jak Grycanki?
ozorki wieprzowe w sosie chrzanowo-musztardowym, uszy w salcesonie, czy ty
wiesz co tracisz?
pozdrawiam
Stefan

Na praktyki do Ameryki (Płd.)
kasza gryczana w zupie, jakie pszyprawy?
~~** 130 Amazing Embroidery Designs Available for immediate download !! **~~
AD: ~~** Two Sweet Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Refleks premiera