zerowka i dyskoteka?

1. Data: 2006-10-23 12:15:48

Temat: zerowka i dyskoteka?
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani zapodala pomysl zrobienia dyskoteki z druga zerowka. Tzn. cos tam mi
sie o uszy obilo i ma byc omowione na zebraniu. Czy u Was w szkole tez sa
takie zwyczaje? Wydaje mi sie to byc po prostu glupim pomyslem...
Szesciolatki i dyskoteka?

Marta + chlopcy

2. Data: 2006-10-23 13:01:39

Temat: Re: zerowka i dyskoteka?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie o uszy obilo i ma byc omowione na zebraniu. Czy u Was w szkole tez sa
> takie zwyczaje? Wydaje mi sie to byc po prostu glupim pomyslem...

tzn.zabawa,potancówka?
hmm czemu nie jesli nauczyciele zorganizuja jakies konkursy ,zabawy,gry

jesli tylko puszcza muze ,przygotuja alkohole to nie ;)
p.

3. Data: 2006-10-23 15:29:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> wrote in message
> Pani zapodala pomysl zrobienia dyskoteki z druga zerowka. Tzn. cos tam mi
> sie o uszy obilo i ma byc omowione na zebraniu. Czy u Was w szkole tez sa
> takie zwyczaje? Wydaje mi sie to byc po prostu glupim pomyslem...

dlaczego?

> Szesciolatki i dyskoteka?

a czemu nie? super sprawa.

iwon(k)a

4. Data: 2006-10-23 20:30:30

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marta W." <m...@o...pl> wrote in message
>
> dlaczego?

Wydaje mi sie ze fajniejsza sprawa byloby zorganizowanie jakis zabaw,
konkursow, wyscigow, wycieczki do puszczy ktora jest blisko szkoly. Nie wiem
co niby te dzieci beda mialy robic na tej dyskotece.

Marta + chlopcy

5. Data: 2006-10-23 21:54:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie ze fajniejsza sprawa byloby zorganizowanie jakis zabaw,
> konkursow, wyscigow, wycieczki do puszczy ktora jest blisko szkoly. Nie
> wiem co niby te dzieci beda mialy robic na tej dyskotece.

chyba to nie bedzie dyskoteka w pelni tego slowa znaczeniu?

iwon(k)a

6. Data: 2006-10-24 18:29:05

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marta W." <m...@o...pl> wrote in message

> chyba to nie bedzie dyskoteka w pelni tego slowa znaczeniu?

No mam nadzieje ze nie:-)

Marta + chlopcy

7. Data: 2006-10-24 23:09:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mam nadzieje ze nie:-)

no wlasnie, bo jeszcze chlopcy musieli by sie pobic o jakas dziewczyne ;)

iwon(K)a

Zmiany w ustawach dot. szkolnictwa - projekt.
Ból głowy a jedzenie
Ból zoladka...
złe zachowania nabyte w przedszkolu {długie}
Metody wpływu na bliskich