zestaw do oddychania tlenem

1. Data: 2001-10-29 23:03:22

Temat: zestaw do oddychania tlenem
Od: "Irek" <i...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chorego na astmę syna. Od czasu do czasu muszę podac mu tlen do
oddychania. Czy ktos z Was wie gdzie moge kupić taki zestaw. Najchetniej
używany ze względu na cenę.
Irek

2. Data: 2001-10-30 07:12:35

Temat: Re: zestaw do oddychania tlenem
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Oct 2001, Irek wrote:

> Mam chorego na astmę syna. Od czasu do czasu muszę podac mu tlen do
> oddychania. Czy ktos z Was wie gdzie moge kupić taki zestaw. Najchetniej
> używany ze względu na cenę.
> Irek

skontaktuj sie z najblizszym osrodkiem domowego leczenia tlenem
znajdujacym sie w poblizu Twojego miejsca zamieszkania, tam uzyskasz
informacje jakie sa mozliwosci leczenia i jaka bedzie cena za nowy
czy uzywany koncentrator tlenu. Uzywany powinien byc sprawdzony i miec
wymienione odpowiednie czesci - aparat zuzywa sie, wiec trzeba uwazac
aby nie kupic takiego, ktory potem bedzie sie nadawal tylko do zlomowania
(wlasnie takie dwa kolo mnie teraz stoja)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-10-30 09:25:55

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
pojawil sie niedawno preparat zwany O-PUR zawierajacy 8l czystego tlenu.
jest to okolo 60 glebokich wdechow.
mozna go kupic w aptece ( kosztuje 40 zl)
lub zamawiajac przez net:
http://www.securanova.com.pl/form1.asp

Pozdrawiam.

Anhela

4. Data: 2001-10-31 18:18:48

Od: POKREC <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:

> witam.
> pojawil sie niedawno preparat zwany O-PUR zawierajacy 8l czystego tlenu.
> jest to okolo 60 glebokich wdechow.
> mozna go kupic w aptece ( kosztuje 40 zl)

COOO! 60 wdechow za 40 zl? 8 l tlenu? Eeee, to cos nie tak. Osobiscie wolalbym
jakas mala elektrolize NaOH, KOH, albo kwasu siarkowego, potem ten tlen
przeplukac w pluczce z roztworem slabego kwasu (np. cytrynowego)/zasady (np.
sody oczyszczonej) - zaleznie od tego co elektrolizowalem (zeby zobojetnic ew.
resztki elektrolitu). I do plucek. Tanio, zdrowo, bez placenia... Jak 8 l
tlenu ma kosztowac 40 zl...
Pzdr,
POKREC.

5. Data: 2001-10-31 18:56:58

Temat: Odp: zestaw do oddychania tlenem
Od: "Ł.K. Liptus" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anhela <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bde7202$...@n...vogel.pl...
> [...]
> jest to okolo 60 glebokich wdechow.
> mozna go kupic w aptece ( kosztuje 40 zl)

to wychodzi taniej w sklepie z butlami dla spawaczy.

6. Data: 2001-10-31 20:52:52

Od: d...@c...com.pl (Pawel Sokolowski) szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Anhela <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3bde7202$...@n...vogel.pl...
> >

> to wychodzi taniej w sklepie z butlami dla spawaczy.

Tlen medyczny (czystosc ok.99%) dwa dni temu kupowalem w cenie 32zl za 1600
litrow.
Oczywiscie trzeba miec butle, ale to wydatek jednorazowy.

7. Data: 2001-11-02 12:51:04

Od: POKREC <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Sokolowski wrote:

> Tlen medyczny (czystosc ok.99%) dwa dni temu kupowalem w cenie 32zl za 1600
> litrow.
> Oczywiscie trzeba miec butle, ale to wydatek jednorazowy.

Eeee, bo sie nazywa ,,medyczny'', jak by sie nazywal ,,techniczny'' - to bylby z
3 razy tanszy. Aha - trzeba miec tez butle i reduktor. Ale to tez wydatek
jednorazowy. ;-) Tylko do tlenu do oddychania dodaje sie jeszcze troszke (kilka
%) CO2, zeby osrodek oddechowy byl pobudzany (jak nie oddychamy przez dluzsza
chwile, to to uczucie przemoznej checi przewietrzenia pluc jest spowodowane
przez CO2, ktorego stezenie rosnie we krwi i pobydzany jest osrodek oddechowy).
Pzdr,
POKREC.

korzonki
wzrok - bardzo dziwne