zez - czy operowac?

1. Data: 2005-06-08 20:06:12

Temat: zez - czy operowac?
Od: "Marzena Szuca" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
moja corka (skonczone 4 lata) od roku nosi okulary. Zez rozbiezny lewego
oka.
Dzisiaj po kolejnej wizycie u okulisty, lekarka stwierdzila, ze najlepszym
wyjsciem bedzie operacja. Okulary i cwiczenia moga nie przyniesc rezultatu.
Czy ktos z Was ma doswiadczenia w tej sprawie, szczegolnie interesuja osoby
z Trojmiasta i godny polecenia okulista z poradni zeza.

Pozdrawiam,
Marzena
(Patrycja 4lata 5m-cy)

2. Data: 2005-06-09 06:15:08

Temat: Re: zez - czy operowac?
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Szuca" <m...@t...com.pl> napisał w
wiadomości news:d87j1g$m33$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
osoby
> z Trojmiasta i godny polecenia okulista z poradni zeza.

Mój syn mial operacje na zeza póltora roku temu, ale w Warszawie, wiec o
specjalistach z Trójmiasta sie nie wypowiem. Jemu pomoglo, na razie nie ma
nawrotu zeza, ale musimy cwiczyc, zeby ten san trwal nadal. Acha - jego wada
byla na tyle duza, ze po konsulatacjach u kilku specjalistów nie bylo
watpliwosci - byli zgodni co do tego, ze operacja jest potrzebna. przy duzej
wadzie grozi oslabienie wzroku w chorym oku, nawet slepota, wie nie ma co
sie szczypac. Michal po operacji nie dosc, ze nie ma zeza, to róniez wada
(dalekowzrocznosc) mu sie cofnela, teraz w ogóle nie musi nosic okularów.

Pozdrawiam - Ula

3. Data: 2005-06-09 15:05:26

Od: "wapir" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co wiem, najlepsza klinika leczenia zeza jest w Krakowie. Dwie z
moich koleżanek operowały tam dzieci i są zadowolone.
Irmina

4. Data: 2005-06-09 15:40:37

Od: "piotrus" <s...@s...to.kretyni> szukaj wiadomości tego autora

Podobno w Płocku jest œwietna klinika leczenia zeza. Mieliœmy tam się udać,
ale nie było potrzeby, bo ćwiczenia pomogły
Ania

5. Data: 2005-06-09 17:17:44

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wapir" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>Z tego, co wiem, najlepsza klinika leczenia zeza jest w Krakowie. Dwie z
>moich koleżanek operowały tam dzieci i są zadowolone.
> Irmina

czy duzym klopotem dla Ciebie bylo by dowiedzenie sie od kolezanek czy to
szpital w Witkowicach czy moze jakis inny, moze pamietaja nazwe, czy ulice
przy ktorej sie znajduje
pozdrawiam ewa

6. Data: 2005-06-09 19:28:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Marzena Szuca pisze:

> [...]
> przyniesc rezultatu. Czy ktos z Was ma doswiadczenia w tej sprawie,
> szczegolnie interesuja osoby z Trojmiasta i godny polecenia okulista

W Przychodni Specjalistycznej w Gdyni przy ul. Armii Krajowej jest poradnia
zeza i z tego, co wiem, to cała tamtejsza kadra okulistów jest godna
polecania. Inna sprawa, że od rejestracji do wizyty może minąć nawet ponad
miesiąc :-/

--
PozdrawiaM

7. Data: 2005-06-09 19:58:29

Od: "Marzena Szuca" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> [...]
> godna polecania. Inna sprawa, że od rejestracji do wizyty może minąć nawet

Tam właśnie leczymy sie od roku.
I lekarz twierdzi, ze okulary raczej nie przyniosa poprawy. A na cwiczenia
corka jest jeszcze ??? za mała.
Slyszalam o specjalistach gdzies na Zabiance... ale nie znalazlam jeszcze
kontaktow.

Pozdrowienia,
Marzena

8. Data: 2005-06-09 20:00:40

Od: "Marzena Szuca" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> (dalekowzrocznosc) mu sie cofnela, teraz w ogóle nie musi nosic okularów.

Moja córcia nie ma żadnej wady wzroku. Oba oczka są w porządku.
Jedynie rozbiezny zez, ktorego zreszta my z mezem nie widzimy.
Tylko lekarka.
Pozdrowienia i zycze dalszych sukcesów ze wzrokiem :)
Marzena

9. Data: 2005-06-09 23:11:20

Od: chomik <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Marzena Szuca* napisał(a),a było to tak:

> Jedynie rozbiezny zez,

Czyli jednym słowem ma wadę wzroku

--
Aga po 5 operacjach zeza, Maciuś ( 21.06.2002)

10. Data: 2005-06-09 23:18:30

Od: chomik <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Marzena Szuca* napisał(a),a było to tak:

> Dzisiaj po kolejnej wizycie u okulisty, lekarka stwierdzila, ze najlepszym
> wyjsciem bedzie operacja. Okulary i cwiczenia moga nie przyniesc rezultatu.

Jeżeli rok już nosi okularki a nie ma rezultatu to.... Czy wada w ciągu
tego roku pogłębiła się?

> Czy ktos z Was ma doswiadczenia w tej sprawie

Niestety doświadczenie jest bo sama jestem po 5 operacjach, ale ja nie z
Trójmiasta.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/url/buM - najnowsze zdjecia Maćka