zgrzytanie zębami

11. Data: 2002-12-01 01:03:22

Temat: Re: zgrzytanie zębami
Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "banderoza" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:as8uc2$pd9$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> Witam grupowiczów. Mój brat ma taki problem - otóz w czasie snu zgrzyta
> głośno zębami. To nie żart! Co to może znaczyć, czy to nerwowe, czy jest
na
> coś chory? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Owsiki

---

12. Data: 2002-12-01 11:57:05

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baya" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Owsiki

Ja tez slyszalam ze to jest wina owsikow.
I ja tez zgrzytam zebami. I to prawda ze odbija sie to na zebach. Ja mam
przednie dosc mocno starte i dentystka od razu stwierdzila ze na pewno
zgrzytam zebami.

A gdzie i jako mozna zbadac czy ma sie owsiki?
I jak to wyleczyc?
Do kogo sie zglosic?

Kropelka

13. Data: 2002-12-01 12:40:41

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Kropelka*=- <k...@u...niewinne.serwery.pl>

> Ja tez slyszalam ze to jest wina owsikow.

rotfl.. albo ups ;)

> A gdzie i jako mozna zbadac czy ma sie owsiki?
> I jak to wyleczyc?
> Do kogo sie zglosic?

no wuasnie ;>>>

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

14. Data: 2002-12-01 14:13:12

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myjk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
..
> -=Kropelka*=- <k...@u...niewinne.serwery.pl>

> rotfl.. albo ups ;)
czemu rotfl? Czemu ups?
Nie znam sie na tym. Tylko slyszalam dlatego sie pytam. Tzn slyszalam ze to
wina jakis robakow czy czegos w tym stylu. Nie wiem na ile w tym prawdy
jest.

15. Data: 2002-12-01 14:30:00

Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie i jako mozna zbadac czy ma sie owsiki?
> I jak to wyleczyc?
> Do kogo sie zglosic?
>
> Kropelka

W laboratorium analitycznym chyba. Pobiera się wymaz z okolic odbytu na
obecność jaj pasożytów. Poza tym świąd w okolicach odbytu, szczególnie
wieczorem, jest typowym objawem, łatwym do zauważenia. Leczy się Pyrantelum
w odpowiedniej dawce uzależnionej od wagi ciała, jednorazowo. Powtarza się
po dwóch tygodniach. Należy leczyć wszystkich domowników jednocześnie.
Wszystkie ręczniki, pościel, bieliznę wyprać wygotować, wyprasować,
akcesoria kąpielowe wyparzyć, szorować ręce po WC i przed jedzeniem,
szczególnie trzeba pilnować dzieci. Można się tego pozbyć, nie jest to wcale
takie trudne.
baya

---

16. Data: 2002-12-01 14:54:13

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czemu rotfl? Czemu ups?

rotfl bo to smieszne ze moge miec robaki ;>
ups bo sie tego po sobie nie spodziewalem lol ;>
i po kobiecie hm.. ale to by sie chyba zauwazylo.. ;p

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

17. Data: 2002-12-01 15:06:41

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <as8uc2$pd9$1@SunSITE.icm.edu.pl>, banderoza wrote:
> Witam grupowiczów. Mój brat ma taki problem - otóz w czasie snu zgrzyta
> głośno zębami. To nie żart! Co to może znaczyć, czy to nerwowe, czy jest na
> coś chory? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Nie wiem co może oznaczać (pewnie sprawy nerwowe), ale może szkodzić
zembom. Dlatego dentyści robią specjalne szyny zakładane na noc, aby
temu zapobiec.

Renata

18. Data: 2002-12-02 19:56:49

Od: "beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam grupowiczów. Mój brat ma taki problem - otóz w czasie snu zgrzyta
> głośno zębami. To nie żart! Co to może znaczyć, czy to nerwowe, czy jest
-----------------
Czesc,
mam to za soba- przynajmniej jak na razie. Zgrzytalam tak potwornie, ze
czasem budzilam sie od tego dzwieku no i mnie buzia bolala:-) Skutek-
popekane szkliwo na dolnych zebach. Jak pognalam do lekarza, to najpierw
poslal mnie na badanie kalu na pasozyty - bo przy robalach sie
prawdopodobnie tez zgrzyta, owsiki widac golym okiem, jak sa. Okazalo sie u
mnie, ze.....kolega STRES. Duze porcje magnezu, pozbycie sie najwiekszego
problemu i...spie jak kocina:-) Czego i bratu zycze:-)

Beata
m...@o...pl

Ząb -pytanie
ginekolog i blona dziewicza.