zielona góra xxx

1. Data: 2005-04-27 19:53:07

Temat: zielona góra xxx
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji o dobrze zaopatrzonej pasmanterii w Zielonej Górze.Bardzo
proszę również o adres :). Pozdrawiam Aśka

2. Data: 2005-04-27 20:43:46

Temat: Re: zielona góra xxx
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Asia!
Mam nadzieję, że nie czekasz na dokładne adresy, bo takowych nie znam.
Jedna dobra pasmanteria jest na Kupieckiej, na przeciwko Hermesa. Druga (ci
sami właściciele) jest na Sobieskiego. Na Fancuskiej, niedaleko uczelni jest
też pasmanteria, cenowo o ile wiem, przystępna, ale dawno tam nie byłam. Tam
jest też punkt naprawy maszyn (pisze, bo łatwiej znaleźć).

3. Data: 2005-04-28 05:48:57

Temat: Odp: zielona góra xxx
Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję informacji o dobrze zaopatrzonej pasmanterii w Zielonej
Górze.Bardzo
> proszę również o adres :). Pozdrawiam Aśka

Jest też pasmanetria na Drzewnej (przy skrzyżowaniu z Kupiecką i
Wrocławską). Cenowo jest tańsza od tych na Sobieskiego i Kupieckiej i też
dobrze zaopatrzona.

Pozdrawiam

Aneta z Zielonej Góry

4. Data: 2005-04-28 06:35:29

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem najlepiej zaopatrzona i z bardzo miłą i kompetentna obsługą jest
pasmanteria na Kupieckiej 66, "vis a vis" Hermesa
pozdrawiam
nitka/ulka

szycie/szukam formy
Panama-mam pare pytan...
Podzielcie się ze mną xxxx
szycie - ta bluzka w rozmiarze 48 ;))) szok!!!
PROSZĘ PRZEŚLIJ DALEJ!!!!! W TEN SPOSÓB POMAGASZ.....A WARTO!!!!!!!!%