ziemia i szkodniki roślin

11. Data: 2001-05-11 06:34:00

Temat: Re: ziemia i szkodniki roślin
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

news:145b.00000001.3afa369f@newsgate.onet.pl...

> Proponowałbym pozostwić możliwośc używania nazw łacińskich roślin.

Dawno temu, apelowałem o stosowanie nazw botanicznych. Jest to potrzebne do
porozumienia się w przypadku, gdy stosujemy nazwy potoczne.
Nasze wypowiedzi powinny być rozumiane przez osoby, które nie znają nazw
botanicznych.
Aby ten warunek spełnić, należy stosować nazwy botaniczne obok nazw
polskich.
Rozumiem, że w tym przypadku jesteśmy zgodni :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

12. Data: 2001-05-12 23:14:42

Od: "WieN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej . Dzięki za wyczerpujące informacje na temat skrótów ,tłumaczeń oraz
zasadniczego tematu naszej dyskusji . Pozdro Iwona .

13. Data: 2001-05-14 11:10:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "WieN" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>
> To jakiś skrót którym posługują się obeznani w internecie. Dla nas,
> pozostaje tylko domyślanie się albo udawanie, że jesteśmy równie mądrzy
jak
> inni.

A czy "OK" mogę używać? :)
Obiecuję, że z innych skrótów się wycofam;)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2001-05-22 12:16:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
>Dla nas,
> jak
>
> A czy "OK" mogę używać? :)

Ten skrót rozumiem, a jeżeli ja rozumiem to pewnie wszyscy. Przy skrótach
zawierających trzy litery mogę już się
pogubić :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

podagrycznik i skrzyp
zdjecia z Pisarzowic
Róże
Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
Zywe ogrodzenie wokol domu