ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?

1. Data: 2006-01-11 14:33:51

Temat: ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?
Od: Lunac <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Była taka książka o daniach wegetariańskich.
Był tam właśnie ten przepis. Niestety, nie posiadam jej teraz, a to było
dobre. Może ktoś zna?

Najpierw podgotowywało się ziemniaki, smażyło pokrojoną kapustę i
dodawało pomidory. Lecz sekretem były przyprawy. Na pewno kurkuma,
pieprz, ale co jeszcze?
Może ktoś poratuje?

Pozdrowienia
Lunac

2. Data: 2006-01-13 21:45:08

Od: "Doruni" <d...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Lunac" <l...@p...onet.pl>

Jutro napisze ten przepis :)

--
Doruni

3. Data: 2006-01-24 21:57:12

Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dq973h$q8p$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Doruni z adresu <d...@e...onet.pl> napisał(a):

> From: "Lunac" <l...@p...onet.pl>

Cześć,
ja dosyć często robię "Sabdżi":

Możesz wziąć jakąkolwiek ilość różnych warzyw, takich jak ziemniaki,
kalafior, cukinia, papryka, brykselka, marchewka, buraki, rzodkiewka,
kapusta itd., pokroić je i usmażyć w tłuszczu. Następnie przełożyć do
innego naczynia i posypać 1 łyżką kolendry i 1 łyżką soli.
Na patelni rozgrzać ghi (1), dodać czarną gorczycę, gdy zacznie
"strzelać" dodać kminek i anyżek a po chwili goździki i cynamon. Gdy
przyprawy zaczną wydzielać mocny aromat, dodaj imbir i kurkumę, a po
chwili asafoetidę (2) i wtedy dodaj do warzyw.
Ja podpiekam jeszcze około 30 minut w piekarniku :) - temp. około 180'

(1) ghi - oczyszczone masło, nie jest trudne do wykonania ale zajmuje
trochę czasu, wymaga długiego, wolnego gotowania, aż wyparuje woda oraz
oddzielą się pozostałości stałe - ja używam zwykłego masła lub oleju :)
(2) asafoetida - nie używam, nie wiem czy jest do kupienia w sklepach.

Życzę smacznego :)

LadyP

4. Data: 2006-01-25 10:05:46

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LadyP1022 <l...@n...gazeta.pl> napisał(a):
> (2) asafoetida - nie używam, nie wiem czy jest do kupienia w sklepach.
>
> Życzę smacznego :)

Wydaje mi sie, ze nawet jesli jej sie nie kupi, wystarczy w jej miejsce dodać
czosnek granulowany. Według http://pl.wikipedia.org/wiki/Asafetyda zasępuje
ona czosnek i cebulę.

zestaw i wino
Instrukcja do automatu do chleba SHG BB 475
Piekarnik ADLER AD 61 Termoobieg ?????
zupa cebulowa
camembert zapiekany