zimne rece ,stopy -uciazliwa sprawa.

11. Data: 2007-01-29 19:12:42

Temat: Re: zimne rece ,stopy -uciazliwa sprawa.
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> napisał(a)
wnews:epko3g$b6f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Zimne ręce i nogi są tylko i wyłącznie od złego odżywiania.

Fajny dowcip :)

--
Pozdr. Hektor

12. Data: 2007-01-29 19:16:39

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> napisał(a)
wnews:epkshe$d89$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Masz taka przemianę materii, że nigdy nie przytyjesz. Dla kobiety to

Ektomofricy tez moga przytyc!

> ważne. Ale nie można jeść wszystkiego w nieograniczonych ilościach.
> Jeżeli jesz i mięso, i śmietanę i tłuszcze, to znaczy, że jesz złe
> proporcje między składnikami odżywczymi: BIAŁKIEM - TŁUSZCZEM i
> WĘGLOWODANAMI, gdzie dużą przewagę z pewnością mają węglowodany.
> Przy jedzeniu dużej ilości węglowodanów, trzustka wyrzuca dużą ilość
> insuliny. Organizm dla zachowania równowagi (przez wyrzut dużej ilości
> insuliny) zmuszony jest do zmniejszenia wydzielania innych hormonów
> (hormonu wzrostu, płciowych, innych)

Wiesz..sa weglowodany proste i zlozone...i to te pierwsze "poniewieraja"
insulina, wiec nie uogolniaj nie majac pojecia.

--
Pozdr. Hektor

13. Data: 2007-01-29 19:32:39

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wiesz..sa weglowodany proste i zlozone...i to te pierwsze "poniewieraja"
> insulina, wiec nie uogolniaj nie majac pojecia.

Tak się składa, że powiem nieskromnie, że tabelę biochemiczną składników
odżywczych znam na pamięć....
Muszę znać wtedy i proste, i złożone...:)))
Pisząc o zjadaniu dużych ilości węglowodanów, myślałem o prostych i
fruktozie.
Ale zjadanie dużej ilości chleba, dużej ilości ryżu,ziemniaków, makaronu,
płatków itd.itp. (węglowodany złożone) źle służy również organizmowi.
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-01-29 20:44:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> napisał(a)
> wnews:epko3g$b6f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Fajny dowcip :)

Tak, to dowcip dla każdego, kto jest na bakier z wiedzą biochemiczną....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-01-29 20:55:46

Od: Krzysztof <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jem naprawde wszytsko ,przy wzroscie 170 waze od 15 lat tyle samo +/- 50
> kg.

Ja tylko dorzucę od siebie, że mam podobną sytuację. Gabaryty mam
niemal identyczne, też mi jest przez pół roku zimno. Latem natomiast
czuję się bardzo dobrze - o ile temperatura nie przekracza gdzieś 33 st.
w cieniu, to jest wyśmienicie :)
Zauważyłem jedynie, że wysiłek fizyczny (np. jazda rowerem 20km)
pozwala ogrzać się na powiedzmy popołudnie. W łóżku niestety jest zimno,
gruba pierzyna nie za bardzo pomaga. Pozostaje się cieplej ubierać.

Pzdr.
K.

16. Data: 2007-01-29 23:51:23

Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
miec
> cos cieplego do ubrania w torbie,nawet latem wieczorami musze byc
ubrana
> cala .
> Zima tez okropna ,po pol godzinie na lyzwach palce mam zesztywiane
,nie
> moge lyzew sciagnac.
> w domu palce od stukania w klawiture zimne ,w domu temp. 22 to
minimum
> dla mnie i tak jestem w bluzie.
>
> z natury jestem energiczna,nerwowa osoba wiec cisnienie powinno byc

A może niedoczynność tarczycy? Warto zbadać czy TSH w normie. Ponadto
krążenie krwi. Może pomóc więcej ruchu i dobre odżywianie, bo masa
ciała 50 kg przy wzroście 170 cm to niewiele.
Doraźnie można delikatnie posmarować stopy i dłonie jakąś maścią
rozgrzewającą, np. Capsiderm.

wa

17. Data: 2007-01-29 23:51:43

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Organizm leczy dieta oparta na proporcji między białkiem, tłuszczem, i
> węglowodanami!!!
> A to jest zasadnicza różnica!!!
> Znam ludzi, którzy jedzą "na potęgę" tłuste mięsa, różne tłuszcze, a przy
> tym ogromne ilości węglowodanów. I są bardzo chorzy, mają stale jakieś
> dolegliwości...

Dodaj jeszcze błonnik i witaminy. Może niech odstawią tłuszcze pochodzenia
zwierzęcego? Poczują się o niebo lepiej..

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

18. Data: 2007-01-29 23:52:52

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Tak, to dowcip dla każdego, kto jest na bakier z wiedzą
> biochemiczną....:)))

Jak mi pokażesz biochemiku jak organizm przyswaja cząsteczkę kolagenu to
pogadamy o Twojej wiedzy..

19. Data: 2007-01-29 23:55:19

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak mi pokażesz biochemiku jak organizm przyswaja cząsteczkę kolagenu to
> pogadamy o Twojej wiedzy..
Radzę trochę odpuścić biochemię i to fizjologii zajrzeć (polecam Traczyka).

20. Data: 2007-01-30 10:54:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciała 50 kg przy wzroście 170 cm to niewiele.
> Doraźnie można delikatnie posmarować stopy i dłonie jakąś maścią

a czy masc rozgrzewajaca nie powodujue rozszerzenia naczyn przez to
szybsza utrata ciepla?
p.

zawroty głowy u dziecka
Podwyższony urobilinogen