zimne rece ,stopy -uciazliwa sprawa.

21. Data: 2007-01-30 11:48:35

Temat: Re: zimne rece ,stopy -uciazliwa sprawa.
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
news:45be88de$3@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:eplmbc$i5s$1@atlantis.news.tpi.pl...

Trochę wyżej napisał ktoś post"plamki na skórze".
I ta osoba niech powie organizmowi żeby wyprodukował kolagen na zawołanie i
zlikwidował plamki (dla przypomnienia: skóra składa się w 50% z kolagenu).
Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2007-01-30 12:10:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> Trochę wyżej napisał ktoś post"plamki na skórze".
> I ta osoba niech powie organizmowi żeby wyprodukował kolagen na zawołanie i
> zlikwidował plamki (dla przypomnienia: skóra składa się w 50% z kolagenu).

Człowiek w 70% składa się z wody. Więc najskuteczniejszym sposobem na
wszelakie przypadłości jest woda. Tym sposobem można więc uzasadnić
skuteczność homeopatii.
NB coraz niższy poziom paraargumentacji PT optymalnych... Już zupełnie
przeszliście na generowanie miernych sloganów, widać dieta Wam nie służy.
Naprawdę, przestajecie być zabawni.

--
Krzysiek, EBP
Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą, a świnie jak na równych

23. Data: 2007-01-30 12:26:22

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I ta osoba niech powie organizmowi żeby wyprodukował kolagen na zawołanie
> i zlikwidował plamki (dla przypomnienia: skóra składa się w 50% z
Ja się spytałam jakim cudem organizm wchłania kolagen, bo ewidentnie
próbujesz mi wmówić, że jakikolwiek organizm jest w stanie przyswoić
cząsteczkę białka (całą)..
Twoja odpowiedź jest tradycyjnie wymijająca i nie na temat.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

24. Data: 2007-01-30 12:31:27

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:487b5o1dlgl5.1eskwa37ydmb5$.dlg@40tude.net...

> [...]
> NB coraz niższy poziom paraargumentacji PT optymalnych... Już zupełnie
> przeszliście na generowanie miernych sloganów, widać dieta Wam nie służy.

A gdzie tam-mnie to naprawdę śmieszy jak zadaję konkretne pytanie, a dostaję
odpowiedź na 10 innych, których nie zadałam i jeszcze odwołujących się do
kilku wątków naraz.
Ja przynajmniej nie twierdzę, że moja dieta jest lekiem na wszystko od
wypadania włosów, przez nowotwory, po miażdżycę i biegunkę.
Wesoło jest-pozdrawiam.

25. Data: 2007-01-30 12:36:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:487b5o1dlgl5.1eskwa37ydmb5$.dlg@40tude.net...

> Człowiek w 70% składa się z wody.

Nie. Człowiek ważący 65 kg (szczupłej budowy ciała) składa się z:
41 kg wody (60%)
10 kg białka
9 kg tłuszczu
1 kg węglowodanów (1,5%)
4 kg wapń, fosfor, sole mineralne, inne pierwiastki.

A ja pisałem, że w 50% składa się skóra z kolagenu,.. Co to ma wspólnego z
wodą w organizmie?
Nie manipuluj...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2007-01-30 14:18:13

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja pisałem, że w 50% składa się skóra z kolagenu,.. Co to ma wspólnego z
> wodą w organizmie?
> Nie manipuluj...:)))
Kto tu manipuluje? Jeśli Ty, mój drogi Jurku, używasz pokrętnej
argumentacji na poparcie ORYGINALNYCH lecz mętnych tez, to dla Ciebie jest
OK. Jeśli pokazuję Ci, że taki sposób dowodzenia prowadzi do absurdu,
czujesz się manipulowany. Zdobędźcie się, o Optymalni, na erystykę która
nie będzie nudna i jawnie nonsensowna, tylko subtelna i błyskotliwa. Jak
będziesz dalej tak postępował to zostaniesz ministrem. C/d meritum: to że w
skórze jest dużo kolagenu, nie świadczy, że jedzenie kolagenu leczy
wszystkie (lub choćby jakiekolwiek) choroby skóry.
Krzysiek, EBP
Pieniądze tracisz - nic nie tracisz; zdrowie tracisz - coś tracisz; spokój
tracisz - wszystko tracisz

27. Data: 2007-01-30 17:40:12

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Masz taka przemianę materii, że nigdy nie przytyjesz

>Wykorzystaj swoją dobrą przemianę materii

>One są "sprawcą" złej przemiany materii w Twoim organizmie

Czy mógłbyś się wreszcie określić czy koleżanka Pamana ma "dobrą czy złą" bo
jak na razie z tych twoich rad to niezły bełkot wychodzi....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

28. Data: 2007-01-30 19:40:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ma przemianę materii taką, że nigdy nie będzie mieć nadwagi, ale to wcale
nie oznacza, że ta przemiana jest dobra...
Jeżeli człowiek ma jakieś choroby, dolegliwości, to już jest znak, że
przemiana materii jest zła...
Tobie Endriu tak trzeba kawę na ławę...? Ty o tym nie wiesz...?
Pozdrawiam Jurek M.

29. Data: 2007-01-30 19:53:54

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1k1jwylyruzgu$.13l1ispybuz0k$.dlg@40tude.net...
> Kto tu manipuluje? Jeśli Ty, mój drogi Jurku, używasz pokrętnej
> argumentacji na poparcie ORYGINALNYCH lecz mętnych tez,

To, co ja piszę nie jest żadną tezą, tylko wiedzą, którą wykorzystujemy na
codziń w praktyce z chorymi.
Mam teraz "na tapecie" chorą 75-letnią panią z łuszczycą od 2 lat, i
nietrzymaniem moczu od 1 roku. Właśnie sporządzam jej jadłospis. Wielu
osobom pomogłem z łuszczycą, nawet o ciężkim przebiegu, Dlaczego to piszę?
Bo właśnie w jadłospisie zawieram wiele potraw mięsnych, ktora zawierają
dużo kolagenu, m. in. wywary kostne. I tej pani obiecałem wyleczenie z
łuszczycy przez okres 2-3 miesięcy. Jaki lekarz akademicki leczy łuszczycę
przyczynowo? Czym? Pytania były retoryczne...:)))

> [...]
> skórze jest dużo kolagenu, nie świadczy, że jedzenie kolagenu leczy
> wszystkie (lub choćby jakiekolwiek) choroby skóry.

Wcale nie twierdziłem, że jedzenie kolagenu leczy wszystkie choroby skórne,
proszę, nie imputuj...
A ministrem jest taki matołek Religa, który jest oficjalnie przeciwnikiem
diety optymalnej (jakże by inaczej), a jak podupada na zdrowiu, to wiemy, że
odzywia się właśnie optymalnie...:)))
Jest masa lekarzy odzywiających się optymalnie "w tajemnicy" przed
wszystkimi zawnątrz...
Jak spotkasz takiego, to napewno się nie przyznasz, bo to urąga "zdrowym
zasadom akademickiej medycyny"...
Pozdrawiam Jurek M.

30. Data: 2007-01-31 11:33:19

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> I tej pani obiecałem wyleczenie z łuszczycy przez okres 2-3 miesięcy.

Właśnie. Jak widać masz pełne kwalifikacje.

> A ministrem jest taki matołek Religa,

Niezależnie od tego, co myśli się o postępowaniu Religi jako ministra i o
profesorach którzy na emeryturze biorą się za politykę, nazywanie Religi
'matołkiem' stawia Ci *dość wątpliwe* świadectwo.
Niepotrzebnie się wdawałem w dyskusje, ale bredzenie o cudownych wpływie
kolagenu, albo (w innym wątku) o tym, że człowiek jest drapieżnikiem,
skłania do odpowiedzi.
Żeby było jasne: guzik mnie obchodzi, czy na obiad jesz słoninę ze smalcem,
miseczkę kiełków z deszczówką, czy też schabowego i pół litra. Nikt Ci też
tak naprawdę nie zabrania propagowania jedzenia ekologicznych nornic, ani
picia wina z truskawek. Tylko proszę, nie dorabiaj do tego nibynaukowej
ideologii, albo dorabiaj zgrabnie i ze wdziękiem.

--
Krzysiek, EBP
Panu Bogu udały się koty; z pewnością najlepiej, a może wyłacznie

zawroty głowy u dziecka
Podwyższony urobilinogen
ząb się rusza ;(
Skrzywiona przegroda