zimowit - wczoraj i dziś

1. Data: 2006-09-13 19:49:59

Temat: zimowit - wczoraj i dziś
Od: "Mgnienie_Wiosny" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Muszę się pochwalić moim zimowitem - wczoraj wyglądał tak:
http://www.fotogalerie.pl/fotka/2739711158087483925
a dziś - tak:
http://www.fotogalerie.pl/fotka/2739711158176230614
Niesamowite...

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe nadprodukcji postów? Gorliwi
neofici tak mają, ale potem się uspokajają, więc proszę bez obaw
:-)

Pozdrawiam
Marzena

2. Data: 2006-09-13 20:06:48

Temat: Re: zimowit - wczoraj i dziś
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam nadzieję, że nie macie mi za złe nadprodukcji postów? Gorliwi
> neofici tak mają, ale potem się uspokajają, więc proszę bez obaw
Tak, to prawda, takie są początki. Ja też chętnie bym pisała żeby się chwalić
całemu światu - powstrzymuję się jednak.
Jak coś nie tak to też szybciutko się pisze chcąc uzyskać pomoc.
Tak to już jest zwłaszcza jak potrzebuje się tej pomocy od innych, a tu ją
dostajesz i spada kamień z serca.

3. Data: 2006-09-14 09:42:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ps.com
Mgnienie_Wiosny <m...@o...pl> napisał(a):

> Mam nadzieję, że nie macie mi za złe nadprodukcji postów?
> :-)

Hejka. A nadprodukuj. ;-)
Pozdrawiam wyrozumiale Ja...cki

4. Data: 2006-09-19 23:04:47

Temat: Re: zimowit - wczoraj i dziś-dlugie
Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Muszę się pochwalić moim zimowitem - wczoraj wyglądał tak:
> [...]

Witam..
No to pochwale sie moja przygoda z zimowitem;-) W tym roku nabyłam
ogrodek,ciemna w tym temacie jestem do tej pory...czekałam co mi wyrosnie z
nasadzen poprzednich wlascicieli.Z kolezanka zastanawialam sie co to za roslina
co ma liscie podobne do konwalii? ( kolezanka ogrodniczka z 6-letnim stazem!
)Oswiadczyła , ze to konwalia na bank:))Wieksze liscie poprostu sa oznaka
dobrej ,zyznej ziemi ;-))w czerwcu moja wiedza była na etapie : cebule wykopac i
umiescic w ciemnym przewiewnym miejscu...wykopałam też "konwalie" by wyrzucic na
kompost a to dlatego, ze mi marniały, liscie zółkły a kwiatków jak nie ma tak
nie było.Kopie, kopie a po chwili widze, ze "toto" nie ma korzeni tylko
cebulki, zdrowe,duze ..hmm...Wlozylam "toto"do koszyczka i do ciemnego
miejsca...Dwa dni temu mąż zwocił mi uwage, ze zostawiam rosliny i zapominam
posadzic..i pokazał mi koszyczek z cebulami.No tak, za cieplo miała cebulka i
zaczeła mi rosnac. co robic??Krokus na 100 % ,ale krokusy rosna wiosna? Ki
diabeł? Urosly mi białawe a'la krokusiki.Wczoraj dowiedzialam sie przypadkowo
co nieco o ziemowitach....wstyd matko i córko, wstyd;-)))
PS.Kto z Was zajmuje się wklejaniem fotek w Tabazie?Mam z tym problem .Z
Wasza pomoca chciałabym zagospodarowac nieciekawe miejsca w ogrodzie..(czytaj
prawie cały ogrod);-))))
Sorki, sie rozpisalam..
mia

5. Data: 2006-09-20 14:00:32

Temat: Re: zimowit - wczoraj i dziś-dlugie (OT)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Sep 2006 01:04:47 +0200, mia63 napisał(a):

> PS.Kto z Was zajmuje się wklejaniem fotek w Tabazie?Mam z tym problem .Z
> Wasza pomoca chciałabym zagospodarowac nieciekawe miejsca w ogrodzie..(czytaj
> prawie cały ogrod);-))))

Napisz do mnie an priv w czym problem a może uda sie go rozwiązac.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-09-20 16:13:02

Temat: Zimowit - nowe
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie przyznajcie się proszę (bez bicia) kto z Was ma stojące
zimowity ;-)

Tak, tak, stojace bo moje szybko oklapują a wiem że Bogusław ma _niby_
stojące ale żadko do nas zagląda !

Serdecznie Miłka

7. Data: 2006-09-20 16:51:00

Temat: Re: Zimowit - nowe
Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> W takim razie przyznajcie się proszę (bez bicia) kto z Was ma stojące
> zimowity ;-)

Przyznaję się - odmiana 'Waterlily'

Pozdrawiam
Baśka

8. Data: 2006-09-20 23:04:20

Od: "m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz do mnie an priv w czym problem a może uda sie go rozwiązac.
>
> Pozdrawiam,
> Marta
>
> --
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Dziekuję))
Wysle na maila fotki mego ogrodka , mam pare miejsc do zakrycia ( 3 metrowej
wysokosci blacha robiaca za ogrodzenie,sciana poludniowa, dł.ok.14mb )
Ula -mia

9. Data: 2006-09-21 08:42:19

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Sep 2006, Miłka wrote:

> [...]
> zimowity ;-)
>
> Tak, tak, stojace bo moje szybko oklapują a wiem że Bogusław ma _niby_

Zimowity trzeba posadzic wsrod innych wyzszych roslin. W dodatku te
rosliny nie moga w tym czasie kwitnac.

--
Dariusz Pakosz

10. Data: 2006-09-21 14:12:29