ziola na parapecie - pytania

1. Data: 2001-10-02 11:50:07

Temat: ziola na parapecie - pytania
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w drugiej polowie pazdziernika skonczy sie remont w moim mieszkaniu, bede
miec do dyspozycji szeroki parapet w oknie kuchennym na ktorym chcialabym
hodowac ziola. problem w tym, ze jest to okno polnocne. czy i jakie ziola
beda chcialy rosnac w takim usytuowaniu? oraz gdzie (w krakowie) mozna kupic
najzdrowsze sadzonki ziol?

skrzacik

2. Data: 2001-10-02 15:34:07

Temat: Re: ziola na parapecie - pytania
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, ziola to raczej lubia sloneczko, ale moze sprobuj metoda prob i
bledow, z czasem pozostana tylko te, ktorym sie te warunki spodobaja. Ja
tez mam okno polnocne i niestety byly dosc mizerne, nie pomagalo
przycinanie. Teraz ziola uprawiam tylko na dzialce, ale zycze Tobie
powodzenia.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

skrzacik napisał(a) w wiadomości: <9pc9rj$f9k$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-10-02 21:58:20

Od: "mała" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik <s...@m...com.pl> wrote in message
> w drugiej polowie pazdziernika skonczy sie remont w moim mieszkaniu, bede
> najzdrowsze sadzonki ziol?

Czesc!
Co prawda nie mieszkam w Krakowie, ale zapraszam na moja strone
http://blizejnatury.qw.pl
Sa tam informacje o roznych ziolkach i ich zastosowaniu.
Pozdrowienia m...@q...pl

4. Data: 2001-10-03 01:46:40

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote in message <9pc9rj$f9k$1@news.tpi.pl>...

>jakie ziola beda chcialy rosnac w takim usytuowaniu? <

mieta powinna rosnac.

katarzyna sornat

5. Data: 2001-10-03 09:45:36

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez mam okno polnocne i niestety byly dosc mizerne, nie pomagalo
> przycinanie. Teraz ziola uprawiam tylko na dzialce, ale zycze Tobie

tego sie wlasnie obawiam!
drugie okno mam poludniowe i oprocz nielicznych kwiatow, hglownie uprawiaja
sie tam moje dwa koty :) nie trzeba ich przycinac :)))))))))

skrzacik

6. Data: 2001-10-03 10:08:57

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała" <m...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://blizejnatury.qw.pl
> Sa tam informacje o roznych ziolkach i ich zastosowaniu.

dzieki, siedze i ogladam :)

skrzacik

7. Data: 2001-10-03 10:09:51

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna sornat" <k...@p...net> napisał w wiadomości
> mieta powinna rosnac.

a to jedyne ziolo co do ktorego mam pewnosc, ze nie go u mnie nie bedzie, bo
choruje po nim przez 24 godziny po spozyciu :(

skrzacik

8. Data: 2001-10-03 15:19:30

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote in message <9peo7c$hp8$1@news.tpi.pl>...
>a to jedyne ziolo co do ktorego mam pewnosc, ze nie go u mnie nie bedzie,
bo
>choruje po nim przez 24 godziny po spozyciu :(<

to przykre:-(, sprobuj moze zainstalowac zarowke, taka specjalna dla roslin
i wtedy bedziesz mogla posadzic wszystkie inne ziola.

katarzyna sornat

9. Data: 2001-10-03 19:18:07

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9pcmo4$a7v$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tez mam okno polnocne i niestety byly dosc mizerne, nie pomagalo
> przycinanie. Teraz ziola uprawiam tylko na dzialce, ale zycze Tobie

Ze znanych mi ziół tylko mięta powinna dać sobie radę bez większych
problemów.

Pozdrowienia
Natalia

10. Data: 2001-10-04 11:00:19

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roslin
> i wtedy bedziesz mogla posadzic wszystkie inne ziola.

tez o tym pomyslalam i doszlam do wniosku, ze musz e zainstalowac dwie,
jedna dla ziol, druga dla kotow :) bo pod jedna mogliby sie swszyscy nie
zmiescic. ciekawe ktore beda szybciej rosly :)))
skrzacik

Mech?
Psianka pieprzowa
Figi
syrop sosnowy
Pandanus i inne rośliny w jednej doniczce.