zioła - przedawkowanie? prosba o pomoc

1. Data: 2002-11-03 19:45:08

Temat: zioła - przedawkowanie? prosba o pomoc
Od: "ETK" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odchudzilem sie 16kg preparatem, ktory ma stosowny atest w GIS.
Odchudzenie zalecil mi lekarz ze wzgledu na nadcisnienie, nadwage (nawet
omdlenia) itp.
Produkt znalazlem przez reklame.
Teraz mam strasznie rostrojony organizm. Przechodze badania specjalistyczne,
na razie znaleziono guzki w tarczycy i zle przewodzenie tetnic szyjnych.
Sprawa dotyczy jednak sposobu wyjscia z zakletego kola uzywania ziol,
spokojnego odstawienia bowiem organizm jakby domaga sie nich i reaguje
podwyzszaniem cisnienia i innymi objawami.
Na razie pije duzo wody mineralnej z jodem i pomagaja mi oslodzone napoje.
Co nalezy robic w takiej sytuacji? Lekarz domowy twierdzi, ze te ziola
(produkty odzywcze) nie powinny szkodzic.
Bede wdzieczny za e-maile.

2. Data: 2002-11-03 20:35:23

Temat: Re: zioła - przedawkowanie? prosba o pomoc
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Odchudzilem sie 16kg preparatem, ktory ma stosowny atest w GIS.
> Odchudzenie zalecil mi lekarz ze wzgledu na nadcisnienie, nadwage (nawet
> omdlenia) itp.
> Produkt znalazlem przez reklame.

Jak nazywa się ten preparat?

Lekarz domowy twierdzi, ze te ziola
> (produkty odzywcze) nie powinny szkodzic.
Wszystko może zaszkodzić. Zioła też. Niektóre substancje pochodzenia ziołowego
(roślinnego) należą do najsilniejszych trucizn.

3. Data: 2002-11-03 21:26:29

Od: "kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napewno woda mineralna z jodem na guzki tarczycy dobrze ci nie zrobi,chyba
że to izotop J
pozdr

co to oznacza?
powiekszenie wezlow chlonnych