zioła w ogrodzie

21. Data: 2004-08-31 16:57:35

Temat: Re: zioła w ogrodzie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska napisał:

> .... jak trafi na miejsce, które jej się spodoba :)

To potrafi sięgać do pasa:-)

Pozdrawiam
Marta i melisa gigant

22. Data: 2004-08-31 17:00:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Ślużyński napisał:

> Powiedz o tym Mojej Żonie, która od niedawna pija najchętniej herbatę ze
> świeżej melisy :-)))
>
> --

Spokojnie, zrobi się zimniej to zacznie pić herbatę z
cytryną:-)

Tę chyba łatwiej uprawiać w mieszkaniu:-D

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2004-08-31 17:33:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rośliny o
> rosną
>
> Ci kojarzą [mi] się bardzie z pomidorami i ziemniakami.
> :-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Oj, Jurku ... jesteś nie do zdarcia czyt. nie do pobicia ... ;-)

Serdecznie Miłka i jej melisa metrowej wielkości

Pigwa pospolita (Cydonia oblonga) - rozmnożenie
Doświetlanie roślin
Jałowiec-Stricta Jaka Przyczyna schniecai igieł w środku
Wkurzające czarne plamki na Musa basjoo
Dosiewanie trawy